Welke muziek speelt er in jouw Polo?

yvonne1980 zei:
Ik heb een 500gb hdd aan de rns310 hangen,daar staat van alles op.

ik had daar nooit aan gedacht om een HDD aan te koppelen maar dat is ook wel een optie ja ipv een Ipod...misschien dat ik dat wel doe en gewoon alle music erop gooien die ik heb :)
ik dacht namelijk eerst aan een Classic ipod maar goed wat denken jullie?
 
Wat Yvonne zegt... Een HDD of een usb stick... Ipod ben je veel geld kwijt, terwijl er veel goedkopere opties zijn.
Ik heb een usb-stick waar ik een micro-sd'tje in kan pluggen. Heb er nu 16gb micro-sd in zitten... Bevalt uitstekend!
Bij elkaar was het 40euro :mrgreen:
 
Ik zit te denken aan het aanschaffen van een iPod die defecte knoppen heeft o.i.d. :) Mijn Kenwood radio snapt iPod's en kan die besturen met de knoppen op de radio Stick Out Tongue

Ik kan helaas geen HDD aan de USB poort hangen, dat snapt de radio niet Stick Out Tongue
 
Nou, voorlopig nog niet in de polo...
Maar meestal is dit een usbtje met echt vanalles op!
Zo heb ik 1tje met allemaal liedjes die ik graag hoor door de jaren heen tot nu... (2 gb)
Nog eentje met allemaal setjes van hier en daar... Livesets van festivals, clubs... (4 gb)
En dan heb ik eentje die er bijna nooit uit gaat, en dat is met de laatste nieuwe cd's, liedjes en een mapje met mijn favo's (8gb)

De genre's zijn echt variërend... Het gaat van Armin van Buuren naar Nightwish en Neophyte... of Britney Spears... Ik hoor zo echt bijna alles graag ^^ best handig!

In mijn polo heb ik zo'n i-pod packet... dus dat valt nog ff uit te dokteren hoe ik dit ga fiksen... vond ik wel jammer, had liever toch usb stickje of sd kaartje gehad.... maar ah!
 
Kiaratje zei:
Nou, voorlopig nog niet in de polo...
Maar meestal is dit een usbtje met echt vanalles op!
Zo heb ik 1tje met allemaal liedjes die ik graag hoor door de jaren heen tot nu... (2 gb)
Nog eentje met allemaal setjes van hier en daar... Livesets van festivals, clubs... (4 gb)
En dan heb ik eentje die er bijna nooit uit gaat, en dat is met de laatste nieuwe cd's, liedjes en een mapje met mijn favo's (8gb)

De genre's zijn echt variërend... Het gaat van Armin van Buuren naar Nightwish en Neophyte... of Britney Spears... Ik hoor zo echt bijna alles graag ^^ best handig!

In mijn polo heb ik zo'n i-pod packet... dus dat valt nog ff uit te dokteren hoe ik dit ga fiksen... vond ik wel jammer, had liever toch usb stickje of sd kaartje gehad.... maar ah!

dan heb je media-in toch ook ? gewoon de usbkabel bij bestellen en je kan usb sticks aansluiten
 
citroene zei:
dan heb je media-in toch ook ? gewoon de usbkabel bij bestellen en je kan usb sticks aansluiten

Ja, op de bestelbon staat Media-in voor i-pod ... geen idee of ik dan ook iets kan met een usb stick? Ik ben nog altijd een vrouw ^^ zo'n technische snuffjes laat ik over aan de mannen... Ken ik echt niks van :lol:
 
Ik heb een SD kaartje er standaard inzitten met nummers van nu, beetje de SLAM FM nummers zeg maar.

Ennn anders sluit ik mn telefoon aan voor wat lekkere dubstep/drum and bass... Alleen jammer dat mn sub nog niet aangesloten is :(
 
ik zeg in de auto langleve de ipod! Stick Out Tongue

maar er draait meestal iets van drum & bass of een house podcast.
en als er een lekker zonnetje bij is kun je iets van pop/indie/alt. rock verwachten ;)
en soms als ik er zin in heb hardstyle (lekker knallen :twisted: )
ligt zo gezegd net aan mijn bui ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!