@TCL die eibach pro kit is toch 25 / 30 mm verlaging?
Klopt als een bus
FF GROEPSKORTING
Als jij minimaal 5 auto's bij elkaar krijgt valt er altijd over te praten. Maken we er een polo verlagingsdagje van
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
@TCL die eibach pro kit is toch 25 / 30 mm verlaging?
FF GROEPSKORTING
Heb je eventueel een linkje van de veren?35/40 veren
18 inch 215/35/18
1 cm spoorverbreders achter
Ga mn best doen!!
Hier wat klanten auto's:
AP schroefset (achter maximaal en voor 4cm over):
Klopt als een bus
Als jij minimaal 5 auto's bij elkaar krijgt valt er altijd over te praten. Maken we er een polo verlagingsdagje van
Ik meld me ook aan voor een eibach pro + bilstein [emoji16]@mausie @Red devil gaat goeeed
Hebben inmiddels 6 geintresseerden, miss iets van topic of app maken om te overleggen?!Dat kan maar je zal er eerst 5 moeten hebben en welke auto's want dit kan per auto verschillen Maar kan wel wat opzetten maar dat gaat alleen per mail niet openbaar . Daarnaast is ook de vraag wat willen jullie. Gaan we alleen voor Eibach veren of gaan we van alles doen ( andere merken). Want dan kan het alleen als ik eerst weet wat en welke enz.
Hebben inmiddels 6 geintresseerden, miss iets van topic of app maken om te overleggen?!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.