Welke verlagingset/Schroefset heb jij onder je Polo 6R???

Laatst bewerkt:
35/40 veren

540.jpg


540.jpg


540.jpg


540.jpg


18 inch 215/35/18
1 cm spoorverbreders achter
Heb je eventueel een linkje van de veren?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 tdi 
Dat kan maar je zal er eerst 5 moeten hebben en welke auto's want dit kan per auto verschillen :) Maar kan wel wat opzetten maar dat gaat alleen per mail niet openbaar :). Daarnaast is ook de vraag wat willen jullie. Gaan we alleen voor Eibach veren of gaan we van alles doen ( andere merken). Want dan kan het alleen als ik eerst weet wat en welke enz.
 
Dat kan maar je zal er eerst 5 moeten hebben en welke auto's want dit kan per auto verschillen :) Maar kan wel wat opzetten maar dat gaat alleen per mail niet openbaar :). Daarnaast is ook de vraag wat willen jullie. Gaan we alleen voor Eibach veren of gaan we van alles doen ( andere merken). Want dan kan het alleen als ik eerst weet wat en welke enz.
Hebben inmiddels 6 geintresseerden, miss iets van topic of app maken om te overleggen?!
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: tristan_de_weerd
Lees dit nu ook. Ik overweeg een eibach pro kit. 25/30 of 30/40 set, dus zou ook wel informatie willen ontvangen. Vind het er stuk mooier uitzien.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!