dov
Sponsor
Volkswagen
Polo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
dove de meme king
Is een promo overal, tot eind van de maand 150euro korting op de kw v1, 250 op de V2, en 350 op de V3. Voor de nieuwe auto ook net een v1 besteld.Stroeve Motorsport heeft een aanbieding op KW schroefsets!
Ik rijd zelf naar volle tevredenheid op een schroefset van ST. Comfortabel en toch laag (-ish).
@TottiGTI hij is wel wat stugger maar mag zeker niet klagen. Heb nog wel aardig wat comfort vind ik.Mooie verlaging.
Hoe is het met stuiteren? Is ie nog comfortabel?
@TCL heeft volgens mij nog een meuije actie speciaal voor dit forum! Niet zeker of ie nog geldt...Ik moet eerst mijn waggie laten keuren en van die nare 0405 melding af. . Gok op egr wegschrijven en stage 1 chip. Maar... ik wil nog steeds verlagen. Ik heb er geen verstand van maar mijn wagen lijkt wel een caprice classic zo erg "waggelt" hij. Ik wil echt wel iets stuggers. En ik heb er 17 inch velgen onder. Kunnen we niet een keer afspreken met degenen die naar beneden willen?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.