Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Miltek systeem, filter aan gepastWat heb je gedaan allemaal?
Als jij al je mond dicht moet houden dan moet ik m'n account toch verwijderen met mijn 69PK lijkt meIk hou met m'n 75PK maar heel snel mijn mond dicht.
Zeer zeker bewust van, maar toch leuk om de curve te zien.Mooi resultaat. Zou de mijne nu toch ook wel eens op de bank willen hebben. Maar je weet he, volgens de "experts" hier geeft de bank van JD teveel aan
Mooi waardes, zeker met OPF268 pk @ 441 nm, met OPF.
Otto Partikel Filter, net zoiets als een roetfilter bij diesels. Vanaf een bepaalde productie datumWat is OPF...
Blue GT.Wat had je ook al weer?
Heb ik ook gehad fijne autoBlue GT.
Eentje stak eruit ja, de rest van stage 1 en eventueel een filter erbij.Op vorige meeting waren volgens mij een paar die serieus pk`s hadden lopen kweken met hun Polo`s
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.