Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het is maar wat je leuk vindt. Denk ook leeftijdsafhankelijk. Wordt regelmatig uitgedaagd bij het stoplicht en waar ik er vroeger zeker in op in zou gaan, trek ik nu in zo'n geval tergend langzaam op. Als de ouwe lul die ik benBlijft toch leuk om mensen hiermee te verbazen bij de stoplicht sprintjes..
over stoplichtsprintjes gesproken: Van t weekend heb ik een stoplichtsprint gedaan met mijn Kever. Mijn competitor was een Mercedes E-klasse diesel van een paar jaar oud....Vind ik juist wel leuker, een wat hogere snelheid komt de Polo gewoon te kort.
Zeker als je de stoplichten een kent dat je ongeveer weet wanneer ze op groen gaan
In Duitsland nog wel, anders een FireZoneZullen er geen 420 meer zijn aangezien er geen 102 meer te koop is hier, maar net over de 400 zal het nog wel zijn met 98 .
Firezone is waar ik het eerst haalde maar die leveren het sinds 2 jaar geleden niet meer . Die zat hier om de hoek dus was ideaal. Duitsland is niet praktisch voor reguliere tankbeurt vanuit Eindhoven dus dat gebeurt alleen als ik er voor iets anders moet zijn.In Duitsland nog wel, anders een FireZone
Ja eens, zal ongetwijfeld leeftijdsafhankelijk zijn. Ik ben 30 en vind het nog steeds erg vermakelijk.. Zeker als ik een GTI logo in mijn achteruitkijkspiegel zieHet is maar wat je leuk vindt. Denk ook leeftijdsafhankelijk. Wordt regelmatig uitgedaagd bij het stoplicht en waar ik er vroeger zeker in op in zou gaan, trek ik nu in zo'n geval tergend langzaam op. Als de ouwe lul die ik ben
Ja eens, zal ongetwijfeld leeftijdsafhankelijk zijn. Ik ben 30 en vind het nog steeds erg vermakelijk.. Zeker als ik een GTI logo in mijn achteruitkijkspiegel zie
Haha, tegen een gekietelde GTI AW moet ik het wel afleggen!Challenge accepted
Jip, 5.7Haha, tegen een gekietelde GTI AW moet ik het wel afleggen!
Al eens een goeie meting gedaan wat je 0-100 is?
Ja, had ik al eens ergens gelezen. Kan ik dus mooi aanhalen wanneer men er naar vraagt en hoef ik het zelf niet te doen. Wat weer de banden spaartJip, 5.7
En dan kan @Famous1303 jouw verbruik aanhalen
Ja, had ik al eens ergens gelezen. Kan ik dus mooi aanhalen wanneer men er naar vraagt en hoef ik het zelf niet te doen. Wat weer de banden spaart
ok, dan zal ik het wel eens met mijn voet op de rem proberenDat red ik inderdaad niet nee..
Je mag dragy wel eens lenen?
Met alleen je voet op het gas ga je niet onder de 6 secondes komen
Top, laat je wel even de uitslag weten?ok, dan zal ik het wel eens met mijn voet op de rem proberen
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.