Wie rijd er nog meer in een cross polo

Ik zie bij beide afbeeldingen het knopje voor de boordcomputer.

Daar moet je niet op letten. Is een standaard foto die ze bij elke set gebruiken.

MFA is de benaming van je boardcomputer. Dus als je knopjes aan de rechterkant hebt en je het verbruik etc. kan aflezen, moet je de set "mit MFA" bestellen.

Als je geen knopjes aan de rechterkant hebt, moet je de "ohne MFA" bestellen.
 
Even voorstellen,
Ik ben jacq en sinds 8/2016 in bezit van zilvergrijze 6R Cross Polo TDI 1.6/66kW van 11/2012 (BE import)
Ben tijdje geleden aan het zoeken geweest naar info over overmatig regenereren met regelmatig RPF lampje op m'n dashboard.
Uiteindelijk JLM DPF Cleaner gebruikt, daarna onderhouds dosis en moet zeggen lampje blijft uit (crossed vingers)!!
Op mijn polo zit geen Cruise Control, ook niet voorbereid, heb al een bedradingset(met nummering), maar zoek nog een aansluitschema, dus ervaring, tips alles is welkom.
 
Volkswagen  Cross Polo 6R  1.6TDI 90pk 
  • Leuk
Waarderingen: Jamal
Ik heb het setje destijds bij vagshop besteld. Via de mail kreeg ik een handleiding. Anders zou ik zeggen kijk efu tussen de how to s daar staat hij ook
 
Vw  Polo  1,6 tdi 90pk 6R/ 1.2 9N 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!