Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik bevoorraad chinese restaurants, afhaalcentra en all you can eat concepten.
Deze jongen zit heerlijk betaald thuis. Kost me niets, sterker nog scheelt benzine.
Dank u, Corona.
En dankzij hen worden we straks geconfronteerd met verder gaande maatregelen. Ik had gehoopt ooit nog mijn misantropische basis houding te kunnen opgeven, maar die hoop is nu wel definitief de bodem ingeslagen.Ja niet te geloven dat dit wereldse probleem bij zoveel mensen maar niet wil doordringen.
Poe, ook een heftige periode waarin je dit soort dingen eigenlijk niet kan gebruiken. Je wilt niet naar "die shit hole" het ziekenhuis, waar je het juist op kan pikken. Jij ook heel veel sterkte deze periode, en beterschap voor je partner. Laat deze nachtmerrie maar snel over zijn. Mensen staan er vaak niet bij stil dat er achter elke voordeur wel een verhaal is en dat er 5 miljoen hulpbehoevenden zijn die daarmee direct in de risicogroep vallen.@Scribbie Ik krijg de indruk dat covid-19 jou niet zoveel doet. Neem serieus je verantwoordelijkheid. Dit is geen gewoon griepje.
@Tarabass Sterkte en succes met jullie dochter!
Ik heb zelf een partner die midden in een chemokuur zit, dus enorm in de risicogroep thuishoort. Alle zeilen bijzetten dus in deze periode . Zelf werk ik sinds een week thuis en dat doen we met ons bedrijf in ieder geval t/m 6 April (en ik verwacht wel langer). Laten we het beste hopen voor ons allemaal. De levering van mijn volgende Polo heeft even geen prio, dat komt wel weer.
Wij gebruiken Teams van Microsoft waarmee je snel kan chatten, bellen, videocallen, maar ook schermen en bestanden kan delen. Werkt goed. Ik bel mn collega, toon hem mijn scherm of desktop, nemen het door en hangen weer op.Ik zit in de ICT en werk vanuit huis. Gezien de huidige snelheid van internetverbindingen werkt dat gelukkig prima.
Klein nadeel is wel dat je niet naast je collega zit en even je scherm kan laten zien, maar hier is wel overheen te komen.
Bij ons hebben we nog steeds geen Teams, alleen Skype for Business. Werkt op zich ook wel maar niet geweldig.Wij gebruiken Teams van Microsoft waarmee je snel kan chatten, bellen, videocallen, maar ook schermen en bestanden kan delen. Werkt goed. Ik bel mn collega, toon hem mijn scherm of desktop, nemen het door het hangen weer op.
Die is weer coronavrij
Wij gebruiken Teams van Microsoft waarmee je snel kan chatten, bellen, videocallen, maar ook schermen en bestanden kan delen. Werkt goed. Ik bel mn collega, toon hem mijn scherm of desktop, nemen het door en hangen weer op.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.