Geeft niks, ben ik ook (ooit) geweestEven voor de duidelijkheid omdat het blijkbaar veel interesse heeft: ik ben student
Volkswagen
Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Geeft niks, ben ik ook (ooit) geweestEven voor de duidelijkheid omdat het blijkbaar veel interesse heeft: ik ben student
Meen dat de banken ook uitstel kunnen geven tot 2.5M, dus zou hun ook even bellen
Is helaas zeer lastig heb ik gemerktWerken al z’n 2 weken vanuit huis. Salarissen moeten gewoon betaald worden en dus moet er het een ander verwerkt worden door ons team. Dit betreft ook voor klanten buiten Nederland.
Probeer me aan het ritme te houden die ik normaal ook had toen ik naar kantoor ging.
He leuk Robin hier ook een polo rijder en een collega glaszetter hier in regio UtrechtIk werk als glaszetter in Noord Holland, met wat maatregelen kunnen we gelukkig lekker door werken. Lastig om thuis te werken natuurlijk! Gelukkig heeft mijn baas een klus aangenomen bij een school waar ik 3 weken zit met 1 collega. En geen klanten om ons heen dus kan nog door. Bij een echte lock down kan ik ook nog verder verwacht ik. Weekend lekker thuis of klein klusje voor me zelf! Beetje velgen bij elkaar sparen!
Ja idd ik kreeg maandag een adres mee waar een collega van mij had opgemeten hij had tegen mijn collega gezegd dat hij waarschijnlijk die ziekte had gehad dacht hij nu kreeg ik dat adres mee opm te herstellen ik heb mooi af laten zeggen@Carlito ja die mensen hou je toch.
Bij ons in de garage gelukkig al een paar mensen gehad die afbelde omdat ze zelf snotterig waren.
Helaas ook zat mensen die zo eigenwijs zijn dat ze zeggen “ik blijf niet thuis voor een snotneus en een beetje hoesten”
Zulke mensen.......
He leuk Robin hier ook een polo rijder en een collega glaszetter hier in regio Utrecht
Maar wij werken ook gewoon door alleen sommige adressen gaan niet door omdat ze zelf aangeven niet lekker te zijn maar ik heb er deze week ook twee zelf afgezecht omdat de mensen waar ik aan de deur kwam er niet heel fris uitzagen waardoor ik vroeg of ze hun eigen wel lekker voelden kreeg te horen ja hoest af en toe ok wegwezen maken maar nieuwe afspraak
Gisteren bij de bakker geweest. Medewerkster had de druppels aan haar neus hangen. Hooikoorts zei ze. Heb mijn bestelling geannuleerd. Je weet maar nooit.Helaas ook zat mensen die zo eigenwijs zijn dat ze zeggen “ik blijf niet thuis voor een snotneus en een beetje hoesten”
Zulke mensen.......
Dank je, Ruud. Jij ook!Sterkte Tarabass.
Gisteren bij de bakker geweest. Medewerkster had de druppels aan haar neus hangen. Hooikoorts zei ze. Heb mijn bestelling geannuleerd. Je weet maar nooit.
Heb mijzelf al meer dan een week geleden in quarantaine geplaatst. In mijn geval makkelijk aangezien ik werkzoekend ben en dat nu toch helemaal op z'n gat ligt. Kom alleen buiten voor boodschappen c.q. de markt. (en nee, die laatste gaat hier heel beschaafd en netjes volgens de regels) Bezoek kreeg ik toch al weinig en zelf ga ik ook nergens langs. Kijk veel opgenomen programma's of zit wat achter de PC. Of lekker in het zonnetje op mijn balkonnetje.
Ken persoonlijk niemand die ziek is al woon ik wel in Noord-Brabant. Ken helaas wel (hele) domme mensen met (hele) domme ideeën.
Gelukkig zit mijn tank nog vol en ben ik begin deze maand nog naar de kapper geweest. Boodschappen kunnen we gewoon doen en ik heb niet gehamsterd. (diertjes lijken mij ook helemaal niet lekker) Heb wel mensen aangesproken op hun hamstergedrag.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.