Yep past er mooi bij, daarom heb ik het ook meteen gedaan vind je idee voor de gril ook leuk, zit zelf aan golf GTI stijl te denken, door laten lopen op de lamp, maar weet nog niet...
Exit: Oh dat idee van de gril was van iemand anders
Dankuwel... de grill is net terug gemonteerd. De foto's zullen voor morgen zijn met wat meer licht.Nice
Mooie updates!
Dat zal waarschijnlijk op dezelfde manier gemonteerd zijn, maar makkelijk is niet het juiste woord naar mijn mening. Het systeem is heel simpel (zit er gewoon in geklikt) maar het effectief uit elkaar halen is niet simpel. die chrome strips zijn heel dun en niet sterk, dus je moet erg opletten om er geen te breken en ze zitten aardig vast. (toch bij mijn grill)Ziet er goed uit!
Heb je die chromen strip er makkelijk afgekregen en weet je of deze bij de gti (boven en onder) net zo makkelijk los te maken zijn?
Heb ik ergens op ebay gevonden een tijdje geleden... Gewoon eens op ebay.co.uk kijken, en dan wereldwijd zoeken, dan vind je heel erg veel verschillende. Ik denk dat de mijne uit China kwam.Van waar heb je die gordelhoes?
Gewoon een andere detailkleur kiezen man en dan kan je een gelijkaardig effect krijgenZiet er echt stoer uit, springt heel erg mooi eruit i.c.m. het wit denk dat het bij mij minder zou staan omdat de auto al blauw is....
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.