Xander's Polo 9N op Cayenne's! :: 2003 Volkswagen Polo

Re: Xander's polo 9n

Tnx kerel!
Nee die strip ging er wel goed af met een beetje visdraad en dan gewoon trekken. Maar het restlijm van de dubbelzijdige tape eraf halen is echt %$#@&*

Edit: Zelfs met stickerverwijderaar e.a. spullen
 
Re: Xander's polo 9n

Net met de deurgrepen bezig geweest. De bestuurderskant ziet er piekfijn uit nu :mrgreen: maar de bijrijderskant wil niet lukken. Het eerste probleem is dat ik een dicht kapje heb voor over het slot, wat niet past. Maar toen ik de andere greep eruit had gehaald en de nieuwe erin heb gedaan blijft er speling over. Net alsof het spanningsdraadje te lang is geworden ofzo, want hij veert nog wel?

Goede kant:
rijderskantgoed.jpg


Fout:
deurgreeplos.jpg
 
Re: Xander's polo 9n

Ja ik ben ook heel rustig Stick Out Tongue
Maar ik heb hem precies hetzelfde als aan de andere kant zitten, maar waar bedoel je klikken? Ik heb ook de oude weer geprobeerd maar dan krijg ik ook hetzelfde...
 
Re: Xander's polo 9n > metallic deurlijsten + deurgrepen!

Merkte net ook dat ik aan de bestuurderskant nu 2 keer aan de hendel moet trekken voordat de deur open gaat. Niet erg of irritant, maar wel vreemd haha
 
Re: Xander's polo 9n > metallic deurlijsten + deurgrepen!

Vandaag voor de bijrijderskant een dummy slotbehuizing gekocht (edit: komt woensdag aan) zodat er een dicht kapje over het slot heen kan. Ben ook in bespreking met verschillende dealers in de buurt voor het fixen van de speling.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!