Xander's Polo 9N op Cayenne's! :: 2003 Volkswagen Polo

Re: Xander's polo 9n

Ja denk het wel, heb wel vaker dit soort dingen geplakt op modelbouwvleugels, en het is één groot oppervlak dus dat maakt het nog makkelijker. Wel met z'n 2en doen, in je eentje is het een beetje lastig Stick Out Tongue
 
Re: Xander's polo 9n

Net een mini shoot gedaan (met Samsung Galaxy S2, dus niet super ;P), hier een paar foto's:

20110901174053.jpg


20110901174034.jpg


20110901174142e.jpg


20110901174335.jpg


20110901174407.jpg


20110901174439.jpg
 
Re: Xander's polo 9n

Carbon dak gaat toch niet door..
Heb er pas nog een zien rijden met zwart dak maar was er niet echt verkocht van. Ik heb nog wel 2,5 meter carbonfolie liggen dus wie weet dat ik het toch ooit ga doen Stick Out Tongue

Ben wel van plan middenconsole te wrappen + de spiegels
 
Re: Xander's polo 9n

Heb het eens geprobeert met glanszwart maar dat lukte van geen kanten... Hoe ik het ook probeerde, er kwam altijd een plooi in die ik niet kon wegwerken omdat sommige vlakken schuin lopen etc...
Heb je mss nuttige tips?
 
Re: Xander's polo 9n

Bas zei:
Wow dat ziet er netjes uit!! Is het goed te doen zelf en hoe doe je het?

Tnx :). Ja is best wel goed te doen, als je maar geduld hebt Stick Out Tongue. Ik heb de console eruit gehaald, goed schoongemaakt en daarna beetje bij beetje en met een föhn de folie eroverheen getrokken. Plooien kan je weghalen door het folie goed warm te maken en dan als het waren de plooi eruit te trekken.

@ RJPolo: nee, eruithalen en dan wrappen is makkelijker en breek je je nek niet tegen de vooruit Stick Out Tongue

@ Starksy: Sorry :mrgreen: Tnx ;)

@excess007: Um ja ik zou zeggen goed warm maken met een föhn, als de folie niet warm is kan je er bijna niks mee... Als de folie goed heet is, is het net zo flexibel als een vuilniszak zeg maar. Ook tussendoor onnodige delen weghalen scheelt enorm met flexibiliteit ;)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!