Xander's Polo 9N op Cayenne's! :: 2003 Volkswagen Polo

Re: Xander's polo 9n

20110709133720.jpg


20110709133714.jpg


Alleen moeten de schroefjes ook door de grill natuurlijk :mrgreen:
 
Re: Xander's polo 9n

Nu hebben de speakers een paar dagen ingespeeld en het geluid is er nog meer op vooruit gegaan :)

Morgen waarschijnlijk de plaat tegen de achterbank realiseren...
 
Re: Xander's polo 9n

Nou, ik reageer dan wel ff. Dat doe ik toch amper hier op t forum XD

Als de spec hetzelfde zijn, waar twijfel je dan nog aan?? Dan was het voor mij iig duidelijk.
 
Re: Xander's polo 9n

Specs zeggen mij niet zo veel. Het handigst is dat je ze naast elkaar heb staan en kan luisteren naar het geluid. De vraag is of je een audiozaak vindt die ze beide heeft.
 
Re: Xander's polo 9n

ik zal mijn mening even vertellen heb toen de tijd MAC audio gehad was er niet blij mee. Misschien is dit een andere productie en zal beter zijn kan je niet anders een 2e hands set op Marktplaats aanschafen bijv... JBL of misschien wel KICKER.....


die hoodeplank heb je daar MDF of gewoon de orginele hoodeplank??
 
Re: Xander's polo 9n

Oke tnx voor de reacties, al zijn jullie meningen verdeeld Stick Out Tongue

De plaat tegen de achterbank inmiddels af, en de hoedenplank opnieuw bekleed met kunstleer:

20110727184514.jpg


20110727210735.jpg
 
Re: Xander's polo 9n

Ik zit te twijfelen over een carbonnen dak (3M folie 3D). Ik kan namelijk het materiaal heel goedkoop krijgen, maar ik weet niet hoe het zal staan bij een zilveren auto...

Kan iemand mij helpen uit dit dilemma Stick Out Tongue ?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!