Xander's Polo 9N op Cayenne's! :: 2003 Volkswagen Polo

Re: Xander's polo 9n

Het kontje is vandaag weer strak gemaakt bij Boekhorst autoschade in Arnhem. Gister hadden ze hem ook gedaan maar er was kleurverschil te zien dus moest opnieuw :? Kreeg ik hem vandaag (in de goede kleur Big Grin) terug en hadden ze gelijk de wagen ff uitgelijnd, auto gepoetst, interieur gereinigd, airco geserviced en de motor ook ff opgefrist. Topservice dus!, voor het lange wachten zeiden ze :)

Trekt nu beter op dan eerst en gaat makkelijker naar z'n top dus dat hebben ze goed gedaan Big Grin Iig is die weer klaar voor de meeting van zondag :)
 
Re: Xander's polo 9n

Update:
Waarschijnlijk in juli worden de voorste en achterste sierlijst + handgrepen in kleur gespoten (iig is de planning). Wilde eigenlijk alle sierlijsten doen en dan volgende maand al maar aangezien ik al 2 maanden heb moeten stage lopen voor nieuwe velgen zet ik het ff op een lager pitje, en wil ook nog andere kleine dingen kopen zoals rvs grille lijsten, remklauwen lakken, korte antenne + antenneversterker, etc....
 
Re: Xander's polo 9n

Als het goed is niet, staan alleen maar positieve reacties op MP (stuk of 25 reacties). http://www.autoschade-direkt.nl

Btw foto's van schadeherstel; achterbumper als nieuw :):
20110513181144.jpg
 
Re: Xander's polo 9n

Ik had blanco kapjes dus ik heb gewoon alluminium stickers besteld en die erop gedaan. Als je kapjes erbij wil moet je de binnenkant meten en de buitenkant meten en dan kijken of je dat kan vinden op het internet. Bij mij binnenkant 55mm en buitenkant 60mm
 
Re: Xander's polo 9n

Gisteren ff een nieuwe hoedenplank geknutseld met 2 sony 6x9 inch (280 watt), plaatje mdf en caliber hoedenplankstof Big Grin. Meteen bekleed en aangesloten en nu is het geluid toch weer een stuk verbeterd :). Weet alleen niet of ik nu mét of zonder speakergrills wil, ff proberen Stick Out Tongue
Hier de foto's:

20110708151344.jpg


20110708151335.jpg


20110708151328.jpg
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!