Xander's Polo 9N op Cayenne's! :: 2003 Volkswagen Polo

Was vandaag bij de garage omdat hij niet meer lekker ontkoppelde, blijkt dat de drukgroep niet meer goed is en dus ook de koppeling zowat op is. DAMN! Zat ik niet op te wachten. Geschatte kosten 425 euro :(

Net nu ik wilde gaan verlagen :'(
 
Vandaag met het mooie weer nog een paar pics gemaakt :)

shootqday2.jpg


shootqday.jpg


shootqday1.jpg
 
Kan uit onverwachtse hoek waarschijnlijk voor € 150 een polo 9n3 interieur aanschaffen. Zou wel nice zijn aangezien de bestuurdersstoel aardig beschadigd is (was zo bij aankoop). Maar zit toch nog beetje te twijfelen. Advies?
 
met airbag of excl??? of met inruil of zonder inruil

Weet ik nog niet, maar airbags kan je overzetten en ik mag m'n oude stoelen gewoon houden. Maar het is een 5-deurs interieur ben ik net achter dus dat gaat hem niet worden...

Nouja verlagen, nieuwe grill en lips spuiten staat ook nog in de planning dus hoef me niet te vervelen Stick Out Tongue
 
Wrm zou een 5drs interieur het niet worden ;) Achterbank is het zelfde en voor is het een kwestie van stoelhoes wisselen Big Grin (mocht je de airbag moeten bevestigen dan ben je al op de helft!)

Ik dacht dat de achterbank achter smaller is? Dan zou het idd nog wel kunnen, maar wordt wel lastiger dan. Zag nu net op MP een 3 deurs setje met airbags en daar heb ik nu op geboden Big Grin
 
Drie deurs setje mag ik voor 175 euro overnemen inclusief airbags :)

Weet nu alleen niet wat ik moet kiezen/doen omdat ik het andere ook graag wil
Luxeprobleem :mrgreen:
 
Het scheeld maar €25,- denk wel dat je met ombouwen wel echt een middag bezig bent. Dus dan zou ik voor de 3drs gaan. Maar de vraag is natuurlijk zijn het gelijke waren of zitten we appels met peren te vergelijken (bijv. basis interieur met een highline interieur) mocht dat zo zijn dan zou ik zeker voor de 5drs gaan. 1. Zit lekkerder, 2. Geeft je een betere meerwaarde (minimaal hoor maar goed ;) )
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!