Xander's Polo 9N op Cayenne's! :: 2003 Volkswagen Polo

Net nog even mazzel gehad :mrgreen:

Ik moest m'n zusje ophalen vanuit Boxmeer en op de terugweg reed ik 140 waar het kon. Er was een Alfa Romeo Gulietta me steeds aan het inhalen en dan weer langzamer rijden voor me dus ik dacht zal wel, beetje sportief kloten Stick Out Tongue Maar toen volgde die me helemaal terug naar Elst en toen dacht ik mmm ik zal ff goed kijken. 2 binnenspiegels en een kastje op het dashboard. Ik dacht echt aah k*t kan ik ff niet gebruiken.

Dus ik het laatste stuk op de 80 km weg veel afstand houden en precies 80 rijden en hetzelfde op de 50 weg. Dus ga er vanuit dat hij geen meting heeft kunnen doen o.i.d. op de snelweg.

Pffiew kreeg het er ff warm van, aangezien m'n voorbandjes ook niet meer de beste zijn...
 


Net nog ff leuk plaatje geschoten.
Als het goed is krijg ik vóór volgende week vrijdag het belastinggeld (A)! Dan snel schroefset bestellen zodat ik voor de zomermeetings verlaagd ben :)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!