Xander's Polo 9N op Cayenne's! :: 2003 Volkswagen Polo

Heb de hele carbon striping eraf gehaald :p
Vond het niet echt een verrijking van de auto :p

Schroefset bestellen komt dichterbij
Word een FK street of AP set.

:D

Ja ik ook :p

Nouja valt wel mee denk ik, heb de standaard bumperlip van de 9n en die steekt niet uit. Moet mooi over drempels heen glijden :mrgreen:

is wel jammer dat je geen striping gaat doen. Maak je polo wel direct heel origineel.
Maar mss eerst eens proberen in photoshop ipv direct op de auto? :p

Ja wel goed idee idd met photoshop ;)

Heb wel nog een leuk ander idee :)
Zal straks ff link posten ;)

edit: al besteld :p, resultaat volgt

Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag eindelijk ff nieuwe kentekens gehaald, was het steeds vergeten :p Helaas nog geen belastinggeld dus ook nog geen schroefset. Naast de schroefset wil ik ook nog een armsteun en xenon bestellen :)

20120608171720.jpg

Kan niet meer geleverd worden :s
Wilde viperstrepen met soort van stickerbomb erin. Die was dan weggelaten zeg maar, uigesneden.
Leek me wel vet :p

Misschien zit er een dodge motor in vandaar ineens dat streep xander zei al dat hij iets ging bestellen. Jongens gaan jullie naar de meeting in meerkerk?

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!