Xander's Polo 9N op Cayenne's! :: 2003 Volkswagen Polo

Nog even een mooie pic (met de grill)

20120514193346.jpg


edit: damn hij moet echt lager :mrgreen:
Hij schreeuwd erom Big Grin
 
Sow die middenconsole staat echt goed! vloekt totaal niet met het zwart, mag ik vragen welke bus plastidip je daar juist voor gebruikt hebt? Zou stiekem mijne ook wel zo willen doen, geeft luxere uitstraling zo, binnenin is mijne nogal saai Stick Out Tongue
 
Sow die middenconsole staat echt goed! vloekt totaal niet met het zwart, mag ik vragen welke bus plastidip je daar juist voor gebruikt hebt? Zou stiekem mijne ook wel zo willen doen, geeft luxere uitstraling zo, binnenin is mijne nogal saai Stick Out Tongue

Haha tnx Big Grin. Ja tuurlijk ik heb eerst plasti dip zwart gedaan (4 lagen) en daarna de silver metalizer (4 lagen). Die spuitbussen kan je hier kopen: Plasti Dip Verkoop Nederland - Verwijderbare, vloeibare rubber coating

Laat me weten als je het gaat doen, gaaf man ;)
 
die link doet t niet als je geen carfatasy member bent.
ik zou in iedergeval 100procent weer voor een schroefset gaan!
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK (VDA tuning 248PK 416NM) 
Afleidend uit je eerste link gok ik een FK schroefkit? :mrgreen:

Vriend van me heeft er eentje onder zijn 6n, maar ik vind die persoonlijk nogal stuiterig vgl met mijn 9n3 op AP. Maarja is oneerlijk om te vgl 6n vs 9n3.
Zelf is hij heel content van dat setje, zeker voor dat geld.

Oke tnx daar heb ik wat aan :) Jij hebt een AP schroefset? Bevalt die goed?
 
Vanmiddag een beetje striping aangebracht op de motorkap :)

20120519142928.jpg


De carbonnen streep is eigenlijk scheef, en de 2 zilveren lijnen zijn recht (een keer iets anders Stick Out Tongue)
Maar is nog niet af, to be continued..


Schroefset moet als het goed is in juni er komen, word denk ik toch een AP schroefset, daar lees ik alleen maar goede ervaringen over en is het geld dan ook waard lijkt me
 
Oke tnx daar heb ik wat aan :) Jij hebt een AP schroefset? Bevalt die goed?
Ja ik heb idd een Ap steken. Die bevalt me zeer goed. Ap achteraan op z'n laagste (zonder stelschroef) en vooraan blijft dan nog redelijk veel draad over icm 17'' en 205/40 is heel comfortabel, en meer als genoeg bodemvrijheid dan.Maar als je dan nog lager gaat (zoals bij mij nu het geval is) is het comfort wel ver te zoeken. Ik heb dan wel aangepaste veren en 17'' icm 195/40.Maar als je van plan bent om niet plat op de grond te gaan is AP ideaal. ;)
 
Ja ik heb idd een Ap steken. Die bevalt me zeer goed. Ap achteraan op z'n laagste (zonder stelschroef) en vooraan blijft dan nog redelijk veel draad over icm 17'' en 205/40 is heel comfortabel, en meer als genoeg bodemvrijheid dan.Maar als je dan nog lager gaat (zoals bij mij nu het geval is) is het comfort wel ver te zoeken. Ik heb dan wel aangepaste veren en 17'' icm 195/40.Maar als je van plan bent om niet plat op de grond te gaan is AP ideaal. ;)

Ok tnx man!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!