Hij schreeuwd eromNog even een mooie pic (met de grill)
![]()
edit: damn hij moet echt lager![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hij schreeuwd eromNog even een mooie pic (met de grill)
![]()
edit: damn hij moet echt lager![]()
Sow die middenconsole staat echt goed! vloekt totaal niet met het zwart, mag ik vragen welke bus plastidip je daar juist voor gebruikt hebt? Zou stiekem mijne ook wel zo willen doen, geeft luxere uitstraling zo, binnenin is mijne nogal saai![]()
Ziet er erg goed uit, Xander!
Welke velgen heb je trouwens onder je Polo zitten? Dezent RM?
Afleidend uit je eerste link gok ik een FK schroefkit?
Vriend van me heeft er eentje onder zijn 6n, maar ik vind die persoonlijk nogal stuiterig vgl met mijn 9n3 op AP. Maarja is oneerlijk om te vgl 6n vs 9n3.
Zelf is hij heel content van dat setje, zeker voor dat geld.
Ja ik heb idd een Ap steken. Die bevalt me zeer goed. Ap achteraan op z'n laagste (zonder stelschroef) en vooraan blijft dan nog redelijk veel draad over icm 17'' en 205/40 is heel comfortabel, en meer als genoeg bodemvrijheid dan.Maar als je dan nog lager gaat (zoals bij mij nu het geval is) is het comfort wel ver te zoeken. Ik heb dan wel aangepaste veren en 17'' icm 195/40.Maar als je van plan bent om niet plat op de grond te gaan is AP ideaal.Oke tnx daar heb ik wat aanJij hebt een AP schroefset? Bevalt die goed?
Ja ik heb idd een Ap steken. Die bevalt me zeer goed. Ap achteraan op z'n laagste (zonder stelschroef) en vooraan blijft dan nog redelijk veel draad over icm 17'' en 205/40 is heel comfortabel, en meer als genoeg bodemvrijheid dan.Maar als je dan nog lager gaat (zoals bij mij nu het geval is) is het comfort wel ver te zoeken. Ik heb dan wel aangepaste veren en 17'' icm 195/40.Maar als je van plan bent om niet plat op de grond te gaan is AP ideaal.![]()
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.