Mooi man!! Waarom niet hele motorkap carbon?
Ik ken nog iemand die carbon verkoopt voor een vriendenprijsje. Haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mn zomerbanden worden mn winterbanden en in het voorjaar koop ik nieuwe (en bredere) velgen met waarschijnlijk iets van 195/40/17 banden![]()
ziet er goed uit Xander
groeten ger
Ik ken nog iemand die carbon verkoopt voor een vriendenprijsje. Haha
Ziet er niet mis uit! En hoe bevalt het rijgedrag je nu? Hard/Zacht? Heb al van verschillende gehoord dat die FK's zoveel comfortabeler zijn dan de AP die ik heb steken.
Geen slecht idee Xander motorkapje met carbonwrap![]()
strak!
niet te laag.
goed rijdbaar.
De perfecte combinatie, laag en breed![]()
Ahum ... < hard nadenkend om iets positiefs te zeggen > ... apart en persoonlijk is het zeker!
Had zelf alleen die foto van de dame wat vollediger en prominenter in beeld geplakt. :twisted:
Nu maak je me toch wel weer erg nieuwsgierigJa alleen de onderkant van die sticker wil je niet zien![]()
Wat was/is er dan met je middenconsole aan de hand? Liet daar ook de (blanke) lak van los, net zoals van de motorkap?Ja 't was dit of een nieuwe console kopen, dus tot die tijd dit
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.