Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het hele 'Tablet in Car' idee ben ik mee bezig. Nieuwe radio van Sony met afstandbediening (met bluetooth dus muziek streamen, bellen etc.) heb ik gisteren geïnstalleerd en een tablet is dan de volgende stap. Ben nog wel een beetje aan het twijfelen of ik het ga doen, het is namelijk veel werk om alles te glasvezelen en dan weer te schuren etc. Daarnaast gaan er ook veel kosten in zitten, al denk ik dat ik de tablet ook buiten de auto zal gebruiken.
Om even terug te komen op:
Het zou wel echt gaaf zijn om een tablet in mijn auto te hebben, maar de toegevoegde waarde is miniem. Behalve dan dat het een leuke gadget is heb je er niet meer aan dan bijvoorbeeld mijn galaxy s3. Daarbij gaat er in totaal ongeveer 400 euro inzitten om het in te bouwen.
Oftewel ik doe het nietVoor dat geld kan ik een hoop dingen kopen die wél nuttig zijn behalve dan dat ze cool zijn
![]()
Net gewassen zo te zien. Of in ieder geval, afgespoten. Niet aan te raden. Je rubbers gaan nu vastvriezen aan je deuren.
Xander dat zijn toch geen winterfoto's dan zou hij onder de sneeuw en zout moeten zitten
je polo ziet er goed uit zo
groeten ger
Heb ze juist daarna ingevet vriend![]()
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.