Xander's Polo 9N op Cayenne's! :: 2003 Volkswagen Polo

Ziet er goed, en past helemaal in de stijl van de auto! Big Grin
Ga je het onderste stukje aluminium ook nog bestickeren?

Thanks! Ja dat was de bedoeling Big Grin! Ja daar zit ik zwaar over te twijfelen Stick Out Tongue Het matcht namelijk wel met de airbag, maar voor de rest heb ik geen chromen accenten en anders is het chroom op die airbag zo 'alleen'. Voor nu laat ik het zo :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja daar zit ik zwaar over te twijfelen Stick Out Tongue Het matcht namelijk wel met de airbag, maar voor de rest heb ik geen chromen accenten en anders is het chroom op die airbag zo 'alleen'.

Chroom != aluminium ;)

Volgens mij zou het wel mooi staan, vooral omdat dan alle spaken zijn voorzien van bestickering. Maar ... jouw stuur in jouw auto, dus jij beslist Big Grin
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Ja sorry dat bedoel ik :mrgreen:

Ja het zou ook wel mooi staan, maar weet niet of die airbag dan 'in het niet valt' met dat alu wat erop zit. Maar die dingen kan ik ook nog veranderen als het stuur in de auto zit :) Ga het sowieso even proberen dan :)
 
Nee de airbag moet je kopen bij het stuur (of los natuurlijk) Die airbag's zijn altijd het duurste. Met de mijne had ik het stuur+airbag echt voor een koopje, maar daar heb ik ook lang op zitten wachten. Marktplaats in de gaten houden.

Ik ga het stuur zelf niet omzetten maar dat laat ik doen door VAGtechniek in Nuenen (bij Eindhoven). Als je zo'n airbag verkeerd aansluit gaat het snel mis. Bij vagtechniek betaal ik € 75,- voor het omzetten van het stuur en het aanpassen van de airbag kabelboom. Als je een multifunctioneel stuur aanschaft kunnen zij het ook werkend maken, maar dat was me te duur als je de aanschaf van het stuur erbij rekent Stick Out Tongue
 
Past een 6R airbag 1 op 1? Volgens mij niet toch? Zou je een how to willen maken hoe je het kan aanpassen want ik wil er een R stuur op gooien op de mijne.

Lijkt me niet verstandig als we een how to hiervan online gaan zetten. Laat de werkzaamheden met airbags aan iemand over die er ervaring mee heeft of ga naar een dealer. Het is geen spul om zelf mee aan de slag te gaan als je niet weet waar je moet beginnen.
 
Het stuur wordt een dezer dagen gemonteerd :)! Ook heb ik een dop besteld (van glas) om de achterruitenwisser mee te cleanen. Deze dop (of stop) lijm je er van binnen in, en is dezelfde kleur als het glas dus dat moet er gaaf uitzien straks :) Ook een stickerbomb update komt er aan, als je eenmaal bezig bent :mrgreen:. Deze keer het interieur ;)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!