Xander's Polo 9N op Cayenne's! :: 2003 Volkswagen Polo

Vandaag m'n gasklephuis schoongemaakt :) Was wel flink nodig en rijd nu lekkerder dan ooit tevoren Big Grin

Alleen nu als hij stationair loopt gaat er soms het epc lampje branden en gaat hij van ongeveer 600-1100 toeren heen en weer en als je probeert gas te geven gaat hij maximaal naar de 3000 toeren. Als ik de motor uit zet en daarna weer start is het weer weg.
Soms gebeurt het na 20 seconden na het starten, en een andere keer na 5 minuten lopen nog niet.

Moet ik nu het gasklephuis laten resetten met vagcom (heb zelf geen kabel)?
 
Ja ik heb het ook met de boeken gedaan (1 en 2, maar voor alleen middenconsole is één deel genoeg). € 20,- voor een boek met 250 stickers is echt heel cheap. Normaal betaal je 2,50 tot 5 euro per sticker. Moet je nagaan ;)
 
Hopen dat het weg blijf!!

Bij het middenconsole weghalen is het lastig of is het wel te doen?

Inderdaad :)
Nee valt wel mee (ligt eraan wat je gewend bent). De radio moet er uit en dan kan je de 2 schroeven achter de radio losdraaien, dan het bakje bovenop eraf halen en daar de 2 schroeven losdraaien. Dan bij de regelknoppen van de verwarming het paneel er voorzichtig af trekken en dan kan de middenconsole eruit.

Mittelkonsole ausbauen und lackieren - polo9N.info

Dat verven hoeft alleen niet Stick Out Tongue
 
Staat vast mooi!
Ga binnenkort de achterruit maar eens behandelen zodat water en vuil er niet op blijft zitten. Pas als ik zeker weet dat ik 'm niet meer nodig heb, ga ik eraan denken om 'm weg te halen.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!