Xander's Polo 9N op Cayenne's! :: 2003 Volkswagen Polo

Heb je het trouwens nog ontvet bij het plakken op je midden console?
En welke lijst heb je gedaan op de deuren of heb je zelf een extra lijst gemaakt?

Ja ik heb hem wel even ontvet van tevoren, blijven ze het beste plakken. Maar je hoeft niet heel veel thinner te gebruiken. Ja ik heb zelf een extra lijst gemaakt haha Stick Out Tongue
Gewoon zo'n latje met aan de ene kant een platte zijkant en aan de andere kant een ronde. Die ronde heb ik aan de onderkant zitten, het lijkt net alsof het standaard is.
 
Oke is goed ga ik het ook met thinner proberen en ja het zoet er erg leuk uit maar ik ga je niey nadoen hoor haha zat al te kijken van hoe en waar je het op had gedaan maar daarop dus haha!
Als het goed is komt stickerboek vandaag aan dus hoop.dat ik snel kan gaan plakken!
 
Ja dat weet ik dus nog niet, want ik moet ze nog kopen haha ^^. Maar ik weet niet zeker of het rs'en worden, als ik iets anders moois tegen kom kan dat het ook zomaar worden. Het wordt in ieder geval meer oldschool, niet zoiets wat ik nu heb!
 
Ziet er netjes uit, zo! En heb je toevallig net je auto gewassen? Hij ziet er zo schoon uit... ;)
Thanks! Ja vanmiddag ff gewassen :)

hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.................. Ik vind die sticker 3x niks :(
Hmmmm (<???) Ja ik had eerst alleen die simply clean erop, maar het dopje zit niet precies in het midden dus dan lijkt het ook weer zo scheef. Ik haal binnenkort ff een grotere van illest of simply clean o.i.d.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!