Xander's Polo 9N op Cayenne's! :: 2003 Volkswagen Polo

Hahahaha wat een slechte bieder heb jij op je set zeg:lol:
Wil duidelijk de set hebben, maar wil blijkbaar wat van je vraagprijs af hebben gezien het feit dat de bieder 241 euro biedt:lol::lol::lol:
 
VW  6R  1.2TDI 
Haha das toch niet uniek Stick Out Tongue

Is toch dik Stick Out Tongue:

DSC_0008-1.jpg
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSi 
De BBS RS replica's lijken me toch echt wel heel dik, met zilveren hart. Tuurlijk ben ik lang niet de enige, maar voor die paar keer dat ik dan op een meeting sta en er meer mensen zijn met die velgen is het dan maar mooi jammer Stick Out Tongue
Lenso BSX komt dan het beste uit de bus denk ik, komen wel andere logo's op (niet perse bbs).

Zou heel graag een mooi setje kopen en laten hoogglans verdichten maar dan kom je gauw op 1200 euro uit zonder banden erbij :(

Edit: Ja is wel dik maar zoek toch wat anders, is een beetje braaf haha Stick Out Tongue
 
mijn persoolijke mening: de bbs rs look's zijn mooi maar 15'' is wel erg klein vind ik, de audi a8 velgen zijn ook wel knap alleen zien ze er een beetje deksels achtig uit (op de foto tenminste eh) mercedes velgen gaan er misschien ook wel dik onder staan (tot op heden nog niet echt gezien op z'n polo achting modelletjes) Big Grin
maar jij moet nog steeds zelf kiezen daar kan ik je niet bij helpen haha Big Grin, maar komt zeker en vast wel goed !
 
@ Broodplank ja die airride wil ik wel :mrgreen:! Dat zijn ook echte BBS'ers denk ik?

@sid Ja die 15 inch zijn mij ook te mini, ga denk ik voor bbs rs replica's met 17'' en 7.5j. Inderdaad van dat putdeksels vind ik ook, met daarbij dat ik bang ben dat het vloekt met de auto.

Haha kiezen is lastig Stick Out Tongue Stick Out Tongue Stick Out Tongue!
 
misschien dat ik dat wel es overweeg om dat te doen (motor bedoel ik dan eh Big Grin)
vind dat nog niet echt te veel en men ziet het toch niet langs de buitenkant.
ik vraag mij af hoelang die daar over heeft gedaan om zo zijn auto te bestickeren helemaal gek die gast xD (als dat tocj sticker per sticker is gedaan)
back ontopic:
heb je al een beslissing genomen welke velgen het gaan worden? of ga je daar noch een nachtje (of 2) overslapen Stick Out Tongue
 
Als je dat doet ben je niet helemaal lekker, die hele auto Stick Out Tongue

Edit:
Ja was eigenlijk zeker over de bbs replica's, maar na 4 verschillende bedrijven te hebben gebeld zijn ze niet leverbaar tot eind april :(

Dus even afwachten, misschien heeft iemand ze nog op voorraad. Bellen, bellen en nog eens bellen.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!