Xander's Polo 9N op Cayenne's! :: 2003 Volkswagen Polo

GTI 35 edition black chrome velgen dan maar?:

Velg-pada-VW-Golf-GTI-Edition-35-608x429.jpg
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSi 
Ja die zijn ook zeker wel vet en hebben ze ook bij een van onze sponsoren. Maar dan toch liever die bbs rs, als ik die nergens kan vinden is dat een goede tweede ;)

Morgenavond komen er mensen kijken naar de velgen, ben benieuwd :)
 
De originele velgen zitten er weer onder en de andere velgen zijn verkocht! Hij moet ze alleen nog even betalen en ophalen van de week, maar ik ga er vanuit dat dat goed komt Stick Out Tongue

De auto lijkt nu meteen weer 10 jaar ouder :(!
 
True haha. Ik laat mijn inspiratie een beetje vrij lopen miss zie je er wat leuks tussen. you'll never know Stick Out Tongue.
Haha ja die velgen vind ik echt heel vet hoor, begrijp me niet verkeerd. Het kost alleen klauwen met geld Stick Out Tongue

dat ziet er niet verkeerd uit

groeten ger

Thanks Ger! Ik hoop dat het er leuk uit gaat zien. Mocht ik geld over hebben, laat ik ze wellicht polijsten Big Grin
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!