Xander's Polo 9N op Cayenne's! :: 2003 Volkswagen Polo

Ja ze blijven gewoon zilver, voorlopig althans. Is wel hyper silver, wat ik nu ook had en dat stond niet verkeerd. Er komen denk ik 195/40/17 banden onder, maar daar laat ik me nog even over adviseren. Heb zelf nog geen ervaring met getrokken banden en hoe het vervolgens rijd.

De polo staat er nu zo bij, alweer stukken beter met wieldoppen Stick Out Tongue

 
das nog best een goed prijsje had ze veel duurder verwacht, wat alleen maar positief is voor jouw :) en gaan er zeker BOM onder staan!

Ja normaal zijn ze ook vele malen duurder! Rond de 500/600 euro voor alleen de velgen. De verkoper ziet alleen de waarde van de velgen niet in denk ik. Ze zijn namelijk ook zonder beschadigingen of iets dergelijks Big Grin
 
haha uhuh velgen?? deksels toch? haha grapje.
staat er niet verkeerd onder zo standaard maar de velgjes gaan er toch 1000x beter op staan eh ;), ja ik vind ze ook goedkoop en als ik dan hoor zonder enige stoep(rand)schade !!! wat ben jij maar weer eens een geluksvogel haha.
wanneer denk je dat je ze eronder gaat zetten? want had gelezen dat je ze woensdag gaat halen. ben al benieuwd naar de foto's xD
 
Haha ja thanks Bas voor je advies over of ze uberhaupt wel zouden passen! Ja is goed en een plak cake erbij Stick Out Tongue


@Sid ja het zijn doppen en stalen velgen, maar blijven velgen Stick Out Tongue Haha ja heb echt geluk gehad! Tja ik moet eerst nog adapters en banden erbij kopen en dat zal ook klauwen met geld kosten! Adapters zijn zo 200 euro bij elkaar en dan nog banden á 250-300 euro. Even afwachten hoe het financieel gezien uitpakt...

Dus even kijken of ik ze meteen helemaal klaar kan maken of dat ik met de banden nog een maandje wacht.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!