Xander's Polo 9N op Cayenne's! :: 2003 Volkswagen Polo

Die van Drenthe had idd de zwarte versie. Ik twijfel echt al hele lange tijd om ze te bestellen icm xenon. Alleen ik vind de angel eyes ringen zelf lelijk. Kan je die uit schakelen ofzo?
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
Ja dat zijn gewoon lampjes die erin zitten en die kun je dus uitschakelen of je kunt xenon-kleurige led lampjes erin zetten (wat ik ga doen). De ringen op zichzelf vind ik inderdaad ook minder, maar dan houd ik altijd het dimlicht erbij aan. Dan lijkt het gewoon één geheel.
 
Bandjes liggen eromheen! Ik heb ze zien liggen bij Leenders. In 1 woord. Naisuh!!!! Vooral met die bandjes. Lichtjes getrokken. Ze gaan echt te vet onder jouw auto staan.
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
Haha sorry jongens was ff druk met laminaat leggen haha Stick Out Tongue Was dus vanmiddag bij Jeroen geweest en hij zei inderdaad dat jij langs was geweest iPolo Stick Out Tongue !

Maar de banden zijn dus geregeld, nu moeten dus de steekadapters nog geregeld worden. Nu zei Jeroen dat FK adapters niet de beste zijn en ik beter andere kon nemen. Gisteren had ik ook gemaild met RS Velgen over steekadapters en vandaag kreeg ik als antwoord dat zei dus wel gewoon FK adapters gebruiken. Dus ik denk dat ik voor de adapters van FK ga, anders word het bij elkaar ook allemaal iets te prijzig om in 1 maand te bekostigen. Ben verder op forums niks negatiefs tegen gekomen over de adapters van FK dus ik denk dat het gewoon hetzelfde geneuzel is als met banden en schroefsets; de een vind dit goed en de ander juist weer niet.

edit: trouwens ook iron-x bezorgd vandaag, om de velgen grondig te reinigen :)

Lang verhaal maar hier ff een snelle foto met bandjes eromStick Out Tongue

 
Re: Xander's Polo 9N: Nieuwe velgen binnen! :: 2003 Volkswagen Polo

Ziet er een stuk beter uit zo met die smallere banden!
Ben heeeeeeel benieuwd hoe t gaat staan onder je autootje :mrgreen:
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!