Xander's Polo 9N op Cayenne's! :: 2003 Volkswagen Polo

Thanks :D Ja je ziet het niet echt op de foto maar ze staan ook echt getrokken dus is echt smal :P

JA ik ook :mrgreen:!

zaaaaalliggg!! gaan echt vet onder je auto staan !
wat voor adapters ga je halen? want dan ga je ook een lagere et waarde krijgen eh? (waardes bedoel ik eh niet welk merk)
ben daar nog niet zo op de hoogte van met die adapters enz dus excuses als ik iets verkeerd zeg;)
en nu vol spanning wachten totdat ze eronder komen

Ja de velgen hebben een et van 53 dus zat speling voor adapters :)! De dikte moet 20mm zijn, dan past het netjes :)

Ja ik ben ook echt heel erg benieuwd :D

Nou, dat ziet er knap uit! Ben - net zoals veel anderen ;-) - erg benieuwd naar hoe ze onder je wagen gaan staan :-D

Volkswagen  Up! 

Vventieldopjes van porsche heb ik ook maar die staan niet op de foto. De naafkappen worden dus binnenkort ook vervangen ;)

Ziet er heel dik uit heb je mischien een foto van de bovenkant? Zodat je de stretch goed ziet!

Snel de adapters binnen hopelijk!

Zo zullen je koplampen gaan staan dus:

5531197759_962dd5df4a.jpg

5531198499_bb412665de.jpg

Volkswagen  Polo 
2 dagen geleden een e-mail gekregen dat mijn bestelling bij FK retour werd gestuurd. Dus ik dacht huh what the f***? Maar in het weekend kun je FK niet bereiken. Vanochtend een e-mail gekregen dat het bedrag aan mij is teruggestort... Dus ik bellen, ze weten zelf ook niet waardoor het pakket terug is gestuurd! Nu ben ik wel mooi mijn verzendkosten kwijt en kan ik ze weer opnieuw gaan bestellen! Niet eens een verontschuldiging gekregen van de telefoniste.

Ik zou nog wel een e-mail ontvangen hoe of wat, maar daar vertrouw ik ook niet zo in...

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!