Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Jij hebt de duizendste haha
edit: Huh hier rechtsboven staat 1001 en op de pagina laatste forum berichten staat 1000?
Thanks manZiet er goed uit! Stickerbomb is ook netjes gedaan!
Haha ja het is wel levendig hier hoorWoow 1000 zoveel reacties ze zitten niet stil t is ook wel gezellig he hsha
Nee nee dat is ook zeker niet normaal, normaal binnen 5 werkdagen zou het binnen moeten zijn! Jeroen heeft ook meermaals gebeld en flink pisnijdig is hij ook dat het er nog steeds niet is.Je gaat me niet wijsmaken dat het 3 weken duurt voordat ze binnen zijn. Pakketjes vanuit china heb ik binnen 2 weken haha. Ik zou van die leverancier gewoon eisen een nieuw setje op te sturen want 3 weken is niet reëel.
Nederlandse leverancier, maar de adapters zelf komen waarschijnlijk uit UK.Waar komt die leverancier vandaan dan, dat het al 3weken duurt?
Haha ja ik ook!Flink balen man!
Hoop dat je ze SNEL geleverd krijgt..
Ja ik vraag het me ook af...Jezus wat klote zeg duurd wel erg lang! Balen hoop dat er snel een oplossing komtnof dat ze gewoon je deze week toekomen maar ik betwijfel het!
Ja klopt die had ik ook gezien maar dat zijn er maar 2Op marktplaats biedt iemand ook steekadapters aan van 5x130 naar 5x100. Misschien is dat te overwegen?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.