Xander's Polo 9N op Cayenne's! :: 2003 Volkswagen Polo

Vandaag de banden laten balanceren en de wielen gewisseld. Ik dacht EINDELIJK monteren Big Grin! Maar de adapters lopen aan tegen de remblokjes aan de voorkant, dus dat moet ik nog even verhelpen :rolleyes: Vrijdag heb ik daar als het goed is wel tijd voor :)

Tim (Ibifaho) vertelde dat ik de remblokjes ietsjes kan afslijpen, dus dan ga ik dat doen :) Het scheelt nog niet eens 5mm denk ik, maar het loopt wel aan.
 
O M G........
Soms duren DINGEN wel erg lang.
vooral dat wachten...........
(maar als ik t goed begrepen heb hebben ze er dus wel al onder gezeten,
waar benne dan de fototjes...............
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK (VDA tuning 248PK 416NM) 
Was vandaag niet echt best weer, dus ff photoshop gedaan Stick Out Tongue
Trouwens de banden ga ik nog even zwarten (die gele en rode stipjes eraf) en de hulpveren wil ik ertussen uit gaan halen, binnenkort hopelijk! Hij moet echt nog een stukkie lager!







 
Vandaag wilde ik de hulpveren gaan verwijderen maar ik krijg die moer bovenop niet los, want je moet hem ook tegenhouden met een inbussleutel? Tegelijk? Dat dus Stick Out Tongue

Dus maar ff de US lights anders gefixt, naast het alarmlicht een tuimelschakelaar om de us lights alleen aan te doen (handig voor meetings enzo). Hele radio eruit en alles en de subwoofer wilde het ineens niet doen. Lag de remote eruit, kabel kwijt :rolleyes: Kortom 3 kwartier verder zat de radio er weer in Stick Out Tongue Trouwens vorige week ook een lupo bekerhouder/creditcardbakje en hoogglans deurstijlen gemonteerd Big Grin

 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!