Xander's Polo 9N op Cayenne's! :: 2003 Volkswagen Polo

Thanks :)! Nee dat schijnt mee te vallen in combinatie met bumpstops heb ik van Ibifaho begrepen. Nu loop ik eigenlijk haast nooit aan (alleen bij heeel gekke drempels) ;)

Veerwegbegrenzers kunnen je idd helpen moest je aanlopen. :)Normaal gezien loopt jouw combinatie van ET & bandenmaat niet rap aan. Enkel achteraan misschien met wat volk, dus veel stoppen ga je niet moeten steken als het al nodig zou zijn.

Ik vind de cayennes er dik onder. Alleen vind ik de foto bewerking minder geslaagd :P. Je kan beter aan de slag gaan met Lightroom en de foto's dan aanpassen.

Volkswagen  Polo 
Ow sorry Deeoow niet meer aan gedacht! Zal nog ff shootje doen binnenkort ;)
De stickers op de motorkap zijn de deur uit :P In grote lijnen zit het nieuwe erop maar is nog niet af, foto's volgen als het plaatje compleet is ;)

Voor volgende week vrijdag heb ik een afspraak staan bij Trabi Style om de auto plat op de buik te laten leggen :P Op tijd voor de eerste van een hele reeks meetings deze zomer :D

Ik zag gisteren nog een Porsche Cayenne met die velgen er onder, echt geen gezicht. Maar onder jouw Polo staan ze des te mooier! Echt vet.

Maar dat heb je wel met heel veel velgen hoor!
al zou je sommige velgen zien met traktor banden denk je al gauw bah hah wat een band allemaal niet kan doen!

Voor volgende week vrijdag heb ik een afspraak staan bij Trabi Style om de auto plat op de buik te laten leggen :P Op tijd voor de eerste van een hele reeks meetings deze zomer :D

Echt balen, kan niet door gaan ivm werk :rolleyes:! Word denk ik laatste week van mei dan want volgende week heb ik nergens tijd helaas.

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!