Xander's Polo 9N op Cayenne's! :: 2003 Volkswagen Polo

Ja daar heb ik ook contact mee gehad, maar die hebben ze ook gewoon van FK en niet op voorraad. Ze maken ze niet zelf ofzo en die van FK kan ik dan goedkoper bij bijvoorbeeld Carfantasy.nl bestellen.
 
Ja ik had de banden ook bij hem besteld en hij had nog wat dingen voor mij gedaan zonder iets ervoor te rekenen. Scheelt inderdaad wel iets, maarja voor die paar tientjes heb ik liever dat ik hem te vriend hou ;)
 
Vanmiddag bij de garage langs geweest en Jeroen gebeld naar de leverancier waar de adapters waren. Bleken ze nog niet eens bij de leverancier als bestelling erin te staan!!! Ondanks bestelling via e-mail door Jeroen en meermaals bellen hebben ze er niet naar gekeken en gewoon lukraak gezegd het is onderweg. Voor niks 3 weken gewacht ! De bestelling dus geannuleerd, laat dan maar zitten !@%$&* leverancier.

Jeroen voelde zich natuurlijk aan de ene kant lullig dat het verkeerd was gegaan met de bestelling en aan de andere kant dacht hij ja nu loop ik wel die inkomsten mis. Maarja ik uitgelegd dat ik hem echt niks kwalijk neem maar dat het me nu gewoon te lang duurt (anderhalve maand in totaal).

Dus ik dacht ik ga ze nu direct bestellen bij de FK shop. De adapters in het mandje gelegd, gegevens ingevuld en ik druk op bevestigen. Komt er een melding 'die artikelen sind am moment nicht verfugbar' (o.i.d.), terwijl er duidelijk bij staat direct leverbaar met een groen lampje. Toen brak m'n klomp, even flink lopen vloeken Stick Out Tongue Toen ik wilde bellen naar FK was het natuurlijk net ná 5 uur en waren ze niet meer bereikbaar. Op dit moment ben ik aan het uitzoeken waar ik de adapters ga bestellen, het liefst wil ik ze ophalen (ook al is het in een uithoek van Nederland) maar ze zullen niet op voorraad liggen ben ik bang. Dan heb ik tenminste niet te maken met levertijden, vertragingen en dat soort onzin!

Morgen een update dus!
 
Hmm.. ik heb even met je mee gezocht, maar ik heb niet gekeken naar beschikbaarheid, dat mag jij dan doen :mrgreen:

Aller eerst schoot mij dit in het oog:
[SEAT] [Ibiza 6J] Porsche Cayenne velgen monteren
(WJs, als je dit leest, nu link ik dus ook eens in omgekeerde volgorde! Stick Out Tongue)

daaruit komend:
Steekadapters, Spoorverbreder-Shop.nl

Spoorverbreder-Shop.nl

RA-Performance.nl // Steekadapter 5x100 > 5x130 57,1mm 15/20/25/30/35mm

naafdiameter 57,1 mm

Hoop dat dit je helpt ;)

Echt klote dat dit zo lang moet duren voor jouw joh :(

Edit, om je even lekker te maken, op een ibiza 6L staan jouw velgen ook erg goed :mrgreen:

http://www.seat-online.nl/showthrea...T-FR-van-Kevin&p=261574&viewfull=1#post261574

2ztdlih.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
VW  6R  1.2TDI 
Zo, da's een lekkere manier van omgaan met klanten door die leverancier! :-(
Nou inderdaad! Jeroen besteld er vanaf nu nooit meer wat haha!

1.5maand voor niks gewacht :(. Waarom bestel je ze niet bij carfantasy.nl? In je vorige post had je het er nog over.
Ja echt balen :( Ja klopt maar zei hebben ze ook niet op voorraad, dus ik dacht ik zoek even verder. Maar waarschijnlijk bestel ik ze alsnog bij hen.

Hmm.. ik heb even met je mee gezocht, maar ik heb niet gekeken naar beschikbaarheid, dat mag jij dan doen :mrgreen:

Aller eerst schoot mij dit in het oog:
[SEAT] [Ibiza 6J] Porsche Cayenne velgen monteren
(WJs, als je dit leest, nu link ik dus ook eens in omgekeerde volgorde! Stick Out Tongue)

daaruit komend:
Steekadapters, Spoorverbreder-Shop.nl

Spoorverbreder-Shop.nl

RA-Performance.nl // Steekadapter 5x100 > 5x130 57,1mm 15/20/25/30/35mm

naafdiameter 57,1 mm

Hoop dat dit je helpt ;)

Echt klote dat dit zo lang moet duren voor jouw joh :(

Edit, om je even lekker te maken, op een ibiza 6L staan jouw velgen ook erg goed :mrgreen:

SEAT-Online

2ztdlih.jpg

Thanks voor de links! Spoorverbredershop is ook van carfantasy, verder de maten heb ik allemaal opgezocht dus dat is het probleem niet...
Haha ja lekker die foto Stick Out Tongue Maar staat wel vet in ieder geval Big Grin
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!