Update: coming home/leaving home van china module kan werken op alle polos, met en zonder lichten via de bcm
Update: coming home/leaving home van china module kan werken op alle polos, met en zonder lichten via de bcm
Ook de aangepaste adapter in elkaar gezet getest en klaargezet voor Omar. Ik zou zeggen jongens probeer eruit te komen. @nguyen87 kan je niet de beschreven codering van Michel uit laten voeren zodat de basis er is? Als er dan iets niet werkt willen eventueel forumleden of mischien zelfs Michel je een handje helpen? Wij zijn de kwaadsten echt niet.
Om verwaring te voorkomen, Omar bedoel ik Blackpolobm zo zie je maar dat er 2 Omar's zijn
Vraagje: heb je die connectoren/pluggen bij de dealer gehaald of elders?De non-bluemotion, seinen bij 0, niet knipperen, china-coming-home-leaving-home via LED, uitgebreide versie ziet er zo uit:
(in case you were wondering)
Haha, funny guyPrecies
Maar ik heb gehoord dat gele kabels ook werken
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.