Xenon inbouwen eindelijk doen!

Ja ik ben er uit! Ik ga Xenon in mijn auto in laten bouwen nu ik heb zojuist via die forum Xenonlamp.nl gemaild met de vraag voor een offerte graag mijn vraag richting jullie is wat het best te nemen in de polo 6000k of 8000k? Ik ga denk ik voor een ombouwset van Pilot of van hun huis merk zijn er nog tips vanuit jullie ik wil geen Sjonnie blauwen lampen zeg maar maar er mag wel ietsje blauw inzitten natuurlijk wil het wel door een professional laten uitvoeren dus wil t door hun laten doen :) Ik beschik zelf over 2 linker handen! :(

hoor graag van jullie! :)

(p.s Ik las ook dat als ik donateur werd er nog wat korting af ging? Graag hoor ik dat als Hollander!)

Oeps is geen probleem maar Tuning / Styling sorry!
 
Thx voor de info Johan,
Dan wordt het dus voor mij 6000k zit er nog iets van verschil in de ombouwsetjes? Hoe moet ik hieraan denken ik heb nu gewoon H7 lampen is het dan mogelijk de Xenon er later eventueel weer uit te halen?

Alvast bedankt!

(p.s @Johan er is een kleinigheidje onderweg)
 
michaeltjeh1, Ja de xenon kan er weer uit, je moet dan alleen nieuwe afdek-kapjes bestellen bij de dealer (kost een paar euro) anders komt er vocht in je koplampen!

En kwa verschillende ombouwsetjes bedoel je merken? Ik heb zelf pilot en ben er al 4 jaar super tevreden mee! met andere sets heb ik zelf geen ervaring maar er zijn meerdere intressante sets tekoop.. vind het wel wat zeggen dat de xenonlamp.nl set 3jaar!!! garantie geeft!
 
Ik ga zowiezo bij xenonlamp.nl bestellen die ombouwsetjes het schijnt nogal makkelijk zelf uitgevoerd te kunnen worden is dit echt zo? In dat geval kan ik namelijk een setje gewoon bij hun afhalen en zelf het installeren zijn er toevallig mensen die mij kunnen vertrellen wat ik hierbij moet doen?

Alvast bedankt!
 
Ik vorige week een ombouwsetje van het huismerk besteld (6000k). Het is heel eenvoudig, ballast en het lampje aan elkaar koppelen dmv van de meegeleverde kabels. Als het goed is heb je daarna een rode en een zwarte kabel over. Deze 2 kabels sluit je aan op het stekkertje van je autolamp. Thats it ;)
 
Toch nog even een vraagje ik ga het toch zelf inbouwen maar ik heb geen waarschuwingssysteem of iets degelijks dus ik kan gewoon de normale set gebruiken toch? Als jullie heel eerlijk moeten zijn Xenonlamp.nl of Pilot wat zouden jullie zeggen Pilot is wellis waar duurder maar ik twijfel heel erg tussen deze 2.. Mijn gevoel zegt Pilot mijn Portomonee zegt Xenonlamp.nl Stick Out Tongue

Ja ik ben een twijfelhaas Stick Out Tongue
 
Hoppa kogel is door de kerk zojuist 1x xenonlamp.nl set besteld en direct LED stadsverlichting nu wachten tot het binnen is en dan lekker knutselen aan het autotje! Hoelang duurde bij jullie ongeveer de levering hiervan? :lol:
 
Hoppa Xenon is binnen nu zit ik nog met de vraag om het zelf te installeren of om dit te laten doen voor 40 euro... Volgens mij is het best simpel te doen als ik het zo zie alleen vraag ik me af waar ik de ballasten moet plaatsten... Waar hebben jullie deze geplaatst? Worden die ballasten eigenlijk warm?
 
het is heel gemakkelijk, gewoon het gat in de kap snijden/knippen/boren en draden er door heen + lamp.
daarna gewoon stekkertjes aansluiten, kan maar op 1 manier.
heb zelf de ballasten met supersterk dubbeltape bevestigd aan me accu bak en de andere ter hoogte van motorsteun (direct onder de koplamp).

hoop dat je er wat aan hebt :)
 
Volkswagen  Golf 7 R line  1.6 TDI 
Thx voor de info Yannick hier heb ik zeker wat aan ik heb ook nog even contact gehad met Xenonlamp.nl wat een service leveren die echt helemaal top gewoon! willen je graag alles uitleggen en nemen echt de tijd voor je! @ Yannick Xenonlamp.nl melden mij wel om de ballasten niet te dicht in de buurt van de accu of bewegende onderdelen te plaatsten ivm storingen.. Ik weet niet of jij problemen hiervan ondervindt.. Maar zo lang t werk zal ik t lekker laten zitten! Big Grin thx nog maals voor de info!
 
Nah vandaag dus zo gezegd mijn Xenon ingebouwd en dit ging aardig makkelijk! had ik eigenlijk niet verwacht.. het enige probleem is waar je de ballasten kwijt moet... maar ook hier is wel ergens een plekje te vinden om hem tussen te proppen vandaag dus gelukt en ben ik even naar een parkeer garage geweest om te kijken of ze de goede kan op schijnen en dat is nog zo ook! dus ik helemaal heppie met mijn Xenon verlichting! :)
 
Ik zal morgen even een fototjes plaatsen vanwaar mijn ballasten zitten ik zit er nog wel aan te denken om deze te verplaatsen 1tje zit naast mn linker koplamp en 1 zit aan de zijkant bij de accu tegen het scherm aan ben niet helemaal tevreden hierover maar ze zitten voor nu vast.
 
Ow en het resultaat foto zaten de ledjes voor t stadslicht er nog niet in! :)

@omulder:
Tip is om de ballasten zo ver mogelijk bij je accu en draaiende elementen vandaan te houden echter ontkom je hier niet helemaal aan..
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!