Xenon inbouwen eindelijk doen!

Kabels zijn natuurlijk wat beperkt maar ik kon ze nog eventueel als ik de ruimte daarvoor had verder naar achteren plaatsen :) Als je heeeeel goed kijkt kan je het ook op de fotos zien hoelang die kabels zijn als je grote foto's wilt moet je mij maar ff een mailtje sturen dan stuur beantwoord ik dat mailtje wel dan heb je een idee hoelang die kabeltjes zijn: michael.meijer89@hotmail.com
 
Ja het zullen geen meters zijn, zou wel mooi zijn als je binnen in de auto kan leggen Stick Out Tongue
Ik ga van het weekend eens kijken waar ik evt plek zou hebben, wil sowieso xenon hebben maar heb voorlopig even geen tijd om ze erin te zetten.

Was ook wel leuk geweest als meer mensen foto's hadden neergezet, konden we een beetje vergelijken, dus mens.........
 
omulder zei:
Ja het zullen geen meters zijn, zou wel mooi zijn als je binnen in de auto kan leggen Stick Out Tongue
Ik ga van het weekend eens kijken waar ik evt plek zou hebben, wil sowieso xenon hebben maar heb voorlopig even geen tijd om ze erin te zetten.

Was ook wel leuk geweest als meer mensen foto's hadden neergezet, konden we een beetje vergelijken, dus mens.........

Zoveel tijd kost het je niet hoor als je het eenmaal door hebt zit het er zo in ik ben er een 1,5 uur mee bezig geweest... voor de eerste keer :)
 
Een koplampcompleet demonteren voor xenon??? Dat is bij een 9n NIET nodig.

Het is even plaren en prutsen maar het gaat prima met de lamp er nog in hoor ;)

De ballasten heb ik bovenop mijn veerpoten gemonteerd.

[resize=600:11a1v9u1]http://img508.imageshack.us/img508/3426/img0446o.jpg[/resize:11a1v9u1]
 
@Bas
Ja de koplamp moet eruit bij mij, de vorige eigenaar heeft bij het wisselen van een lamp vergeten deze te ontgrendelen, hierdoor is een en ander verbogen, heb toen het lampje er met een kleine schroevendraaier met pijn en moeite erin gekregen terwijl ik de hele koplamp in mijn handen had.

Ten eerste, wat ziet het er schoon uit bij jou onder de motorkap :lol: voor de rest lijk het me een uitstekende plek om de ballasten te plaatsen hoe zitten ze vast?

Hoop dat de bedrading van hun eigen merk ook zo lang zijn
 
Je schijnt er spul voor te hebben, heeft een vriend van me ook een keer op de motorblokdeksel gespoten toen ik de auto net had werd er inderdaad helemaal schoon van, maar had toen nog zoiets van "dat ga ik niet elke maand doen!!!"

Maar misschien een goed idee om het spul te kopen voordat ik met de lampen begon, krijg ik geen vieze handen hahahaha
 
omulder zei:
Je schijnt er spul voor te hebben, heeft een vriend van me ook een keer op de motorblokdeksel gespoten toen ik de auto net had werd er inderdaad helemaal schoon van, maar had toen nog zoiets van "dat ga ik niet elke maand doen!!!"

Maar misschien een goed idee om het spul te kopen voordat ik met de lampen begon, krijg ik geen vieze handen hahahaha

Als je aan je auto knutselt is het juist een voldoening dat je vieze handen krijgt! dan lijkt t teminste alsof je wat gedaan hebt! :lol: :roll:
 
Ik denk dat je die beter kan proberen maar ik zal als ik jou was en ik weet niet of ze bestaan voor 4300k of 5000k ledjes gaan.

Betreft het Xenon set dat is het grappige de verkoper van Xenonlamp heeft mij zover weten te overtuigen gewoon voor het huismerk te gaan dat ik dat gewoon gedaan heb! Big Grin en weetje ik vind ze super mooi ogen :) Mooi blauw witte gloed :)
 
Heb ook geen idee of die bestaan, maar ik ga er vanuit dat meer mensen hier ledjes bij hun xenon gebruiken, dus we wachten op antwoord.
Heb nu nog de w5w van philips bluevision erin, maar dat is iets van 3400k en is toch geler.

Maar we hebben de zelfde set xenon, zal als het af is wat foto's maken.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!