Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
omulder zei:Ja het zullen geen meters zijn, zou wel mooi zijn als je binnen in de auto kan leggen![]()
Ik ga van het weekend eens kijken waar ik evt plek zou hebben, wil sowieso xenon hebben maar heb voorlopig even geen tijd om ze erin te zetten.
Was ook wel leuk geweest als meer mensen foto's hadden neergezet, konden we een beetje vergelijken, dus mens.........
omulder zei:Je schijnt er spul voor te hebben, heeft een vriend van me ook een keer op de motorblokdeksel gespoten toen ik de auto net had werd er inderdaad helemaal schoon van, maar had toen nog zoiets van "dat ga ik niet elke maand doen!!!"
Maar misschien een goed idee om het spul te kopen voordat ik met de lampen begon, krijg ik geen vieze handen hahahaha
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.