oke @crosspoloTSI die verkoopt ze al een tijd niet meer volgens hem maar goed,ben dus druk aan het zoeken op mp of overige website
vw polo 6r 1.2TDI BM
comfortline
1.2TDI
waarom na een week eruit halen??Ik heb thuis nog een (zo goed als nieuwe) set liggen...Deze zijn origineel van de dealer afkomstig en hebben er een week in gezeten!
Twijfel nog een beetje of ik ze wegdoe, maar voor een goede prijs mogen ze weg. Echter heb ik geen idee wat een redelijke prijs is, als ik op internet kijk verschilt het nogal in de prijs (van € 500,- tot wel € 900,-).
Nieuw bij de dealer kost het per kant om en nabij de € 800,-!!Dat is dan niet voor alleen de unit...
Wat vindt jij een redelijke prijs?
Hahaha nee sorry, ze moeten wel een stuk meer opleveren wil ik ze wegdoenmag ik ze voor 400 overnemen
Waarom
waarom na een week eruit halen??
Total-loss??
Voor het dubbele mogen ze van mij weg...Ik kan ze er zo weer in doen plug and play 10 minuutjes werk, dus van mij hoeven ze niet zozeer weg.@AlexV oke maar wat is een stuk meer dan ?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.