Klopt, kom tijd tekort [emoji12]oke @crosspoloTSI die verkoopt ze al een tijd niet meer volgens hem maar goed,ben dus druk aan het zoeken op mp of overige website
Michel is zelfs een adapter voor me aan het maken
Klopt, kom tijd tekort [emoji12]oke @crosspoloTSI die verkoopt ze al een tijd niet meer volgens hem maar goed,ben dus druk aan het zoeken op mp of overige website
Geen probleem, snap ik...Wat ik al zei van mij hoeven ze niet perse weg, alleen voor een voor mij mooie prijs! Anders plaats ik ze toch wel weer een keer in mijn eigen auto.750 is veel man @AlexV
OK daar heb ik adapters voorIk heb een POLO 6R 1.2TDI BM MET DAGRIJVERLICHTING 2010 MODEL @iichel o ja H4 koplampen
Scheelt wel dat ALS ze je koplampen jatten, je niet ook nog eens je zijruit uit de bekleding van je stoel kunt gaan pulkenHahaha, zit nu geen alarm op en ik doe 'm nooit op slot
Hahaha, helaas was het op een gegeven moment niet ALS maar WANNEER....Maar jij snapt 'm helemaal, om het helemaal gemakkelijk te maken zette ik zelfs de motorkap omhoog en lag er een briefje "gratis af te halen xenonkoplampen"Scheelt wel dat ALS ze je koplampen jatten, je niet ook nog eens je zijruit uit de bekleding van je stoel kunt gaan pulken
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.