Denk laatste weekendWanneer ga jij?
Volkswagen
Polo aw Gti
2.0
Denk laatste weekendWanneer ga jij?
Denk laatste weekend
Als ik terug kom heb ik denk ik wel iets dat ik er onder wil hebbenOk..voorlopig heb ik de 7e staan.
Het lijkt erop dat deze op 19 inch staat. Dit wiel staat in mijn top5.
Ga je voor 19?
van het VW Polo UK forum, Vw Polo op 19 inch OZ velgen.
Ook daar gaf men aan dat de keuze in 19 inch beperkt is op dit moment.
van het VW Polo UK forum, Vw Polo op 18 inch BBS velgen.
Snowdude nog naar Essen geweest???
Ja had van te voren ook weinig gezien vandaar niet gegaan.Nee,niet meer. Hoorde dat er maar een getunde VW Polo type AW er stond. jij dan?
Ja had van te voren ook weinig gezien vandaar niet gegaan.
Nog steeds opzoek naar dikke velgen hahaha
Ja ik heb hem als goed is midden Jan of Feb ik kan wel wat vinden maar weet de et waarde niet want bij 17 en 18 zijn ze anders?Klopt, tis nog steeds bar weinig kwa keuze voor 19 inch. 18 inch gaat wel. We hebben nog even te gaan want de auto is nog steeds niet geproduceerd.
Ja ik heb hem als goed is midden Jan of Feb ik kan wel wat vinden maar weet de et waarde niet want bij 17 en 18 zijn ze anders?
Ga wel voor iets grofs
Ja ik heb hem als goed is midden Jan of Feb ik kan wel wat vinden maar weet de et waarde niet want bij 17 en 18 zijn ze anders?
Ga wel voor iets grofs
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.