Ik wil een open wiel want wil ook big breaksetje
19 inch onder de nieuwe Audi A1. Zijn wel SQ2 velgen 5*112. Moet dus wel met adaptors zijn geplaatst.
Vind zelf een mooie velg.
Ik wil een open wiel want wil ook big breaksetje
Lekker kleurtje, alcantara/leer, knappe velgjes en errug mooi verlaagd...................
https://www.autowereld.nl/volkswage...pdc-camera-acc-beats-audio-29809442/foto.html
Nette verlaging, Eibach of H&R setje veren? Snap niet waarom ze de GTI niet standaard zo afleveren.
19 inch onder de nieuwe Audi A1. Zijn wel SQ2 velgen 5*112. Moet dus wel met adaptors zijn geplaatst.
Ik weet niet welke verlaging, kwam m tegen via www.gaspedaal.nl
Bel anders de verkoper even !
Deze verlaging moet inderdaad af fabriek geleverd worden. Ben ik
helemaal met je eens...
Ik heb deze blauwe al eens te koop zien staan maandje terug, toen particulier nog gemaild maar geen reactie. ik weet een Set H&R op de GTI met 15mm spacers rondom icm de 18 inch Brescia wielen en hij is af
Nee de H&R is een setje veren welke je op de bestaande adaptieve dempers gebruikt. H&R is wat stugger dan een eibach verenset. maar ik weet dat die H&R set hem perfect staat, contact gehad met iemand in zwitserland die als 1 van de eerste met die set reed en rondom 15mm spacers had... ja echt heel erg dikJa, dat zou zeker heel dik staan ! Kun je dan met de H&R set ook zelf de afstelling (hoogte) regelen ?
Dit is wel een heel knap exemplaar
Velgen zijn ook top !
je zegt het al... met adapters, dan past het altijd. volgens mij is het ook niet meer zo als vroeger dat ieder model een andere steekmaat velg heeft.Die gasten van Gepfefferd hebben dat gedaan. Had ze al een bericht gestuurd met een vraag of die velgen op de Polo GTI passen met adaptors. Nog geen reactie gehad.
je zegt het al... met adapters, dan past het altijd. volgens mij is het ook niet meer zo als vroeger dat ieder model een andere steekmaat velg heeft.
+ alles is toch pas te maken, even wat uitzoekwerk doen. of op hun antwoord wachten. vooral de ET waarde inclusief dikte van de adapters zal belangrijk zijn
Met adapters kun je alle kanten op, wellicht weten hun je gelijk te vertellen welke je nodig hebt ivm Et waardesJe zou verwachten dat VAG alles nu op 5 x 112 set. Helaas zitten de POLO, A1, Ibiza en Fabia nog steeds op 5 x 100 steek.
Zal ze nog eens stalken met mijn vraag.
WAUW! oke ik ben om wat is dit een mooie verschijning!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.