Staat hem goed toch of niet? vraag me alleen af of je er wel goed mee kan rijden?Die blijft mooi he! Wel in 19 inch?
Volkswagen
Polo aw Gti
2.0
Staat hem goed toch of niet? vraag me alleen af of je er wel goed mee kan rijden?Die blijft mooi he! Wel in 19 inch?
Staat hem goed toch of niet? vraag me alleen af of je er wel goed mee kan rijden?
Ik heb ook op 20 gereden onder me golf 7 maar reed op helastiekjes dus reed banden naar de kloteWaarom niet? Mijn A3 staat ook op 20 inch en rijdt prima.
Moet wel zeggen , rij nu een tijdje met die 18 inch onder de Polo en dat bevalt me ook wel hoor. Dus misschien alleen een ander modelletje uitzoeken in 18 inch...
Ik heb ook op 20 gereden onder me golf 7 maar reed op elastiekjes dus reed banden naar de klote
Nee geen 30 dat had ik op de 20 ook hahaOk, daar heb ik nooit last van gehad eerlijk gezegd.
Voor de Polo ga je wel naar een 35 serie band met 19 inch of wilde je dan platter gaan naar een 30 serie band?
Deze gezien op de Meet & Greet geloof ik
Mooie PoloKlopt, ik stond naast je GTI
ik denk als je meer ervaring hebt met verlaagde auto's, en je gaat de kant op van zulke verlaging dat het rijden met, niet zo erg is als of je er 50.000 km mee moet rijdenStaat hem goed toch of niet? vraag me alleen af of je er wel goed mee kan rijden?
ik denk als je meer ervaring hebt met verlaagde auto's, en je gaat de kant op van zulke verlaging dat het rijden met, niet zo erg is als of je er 50.000 km mee moet rijden
Weet ik niet. Stond er niet bij.Hoeveel inch?
Hoeveel inch?
Wel erg dik zo
Wat een setje velgen al niet kan doen met een auto.
18 inch OZ (goudkleurig)
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.