Aankomende week hoop ik goed nieuws te krijgen over velgen voor de Polo moeten namelijk van ver komen.
Ben benieuwd hoor.
Aankomende week hoop ik goed nieuws te krijgen over velgen voor de Polo moeten namelijk van ver komen.
Ik ook naar dat setje wat jij in gedachte hebt te gaan kopen hahahaBen benieuwd hoor.
Bij interesse kan ik ze eventueel voor je leveren.Ik ook naar dat setje wat jij in gedachte hebt te gaan kopen hahaha
Bij interesse kan ik ze eventueel voor je leveren.
Voor alle verlagingen bent U welkom in Breda www.vcds-coding.nl Voor al je aanpassingen en coderingen Whatsapp/Tel +31 6 15228709
Nou geen goed nieuws de velgen die ik wilde kopen komen pas voorjaar 2020
Word je toch gek van pffff nou nu wel andere velgen zoeken dan maar en ja verlagen en uitlaat staan al op het lijstjeNeeeee Pfff ga je zo lang wachten? Wel ff de tijd om andere updates te laten doen toch?
Word je toch gek van pffff nou nu wel andere velgen zoeken dan maar en ja verlagen en uitlaat staan al op het lijstje
Welke velgen wou je en wat waren de kosten?Ken dat, de velgen die ik in gedachte had gaan niet door. Gast is van de pot gerukt met zijn prijzen. Dus ook hier weer op jacht naar wat anders.
5*100 , 7,5/8x19 is en blijft een drama wat modellen betreft.
Heb nu wat een vraag neergelegd bij Blacksheep voor velgen. Misschien dat ze wat op maat kunnen maken/aanpassen.
Verder nog niemand wat leuks gevonden????
Ja ik ook ga en setje kopen die al langs is gekomenNee helaas...blijf wel kijken maar heb het maar op een laag pitje gezet.
8.25 X 19 ET 45 gevonden. Zou volgens de leverancier moeten passen onder de GTI. En nee, 8.25 is geen foutJa ik ook ga en setje kopen die al langs is gekomen
alles is pas te maken, ik heb 9J onder mijn Seat ibiza cupra8.25 X 19 ET 45 gevonden. Zou volgens de leverancier moeten passen onder de GTI. En nee, 8.25 is geen fout
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.