Mooi verlaagd, prachtige velgen maar ben niet zo van de vele stickers cq wrap....
Ik ook niet maar het moet opvallen bij een show. En dat doet het zeker.
Mooi verlaagd, prachtige velgen maar ben niet zo van de vele stickers cq wrap....
Clubsport-Fahrwerk van KWZeker mooi verlaagd denk dat mijne ook zo gaat worden kwa verlaging
Hoeft niet het zelfde merk te zijn als maar goed is hahaClubsport-Fahrwerk van KW
Ik heb ook een Eibach setje eronder maar merk wel verschil tussen de normale stand en de sportieve stand. Auto is dan echt stugger.
Met bepaalde drempels heb ik het ook, het lijkt dan dat hij niet verder mee kan inveren. Gelukkig weet ik bij welke drempels dus ik minder dan maar mijn snelheid.
Of het mag? Dan zou je op de site van Eibach moeten kijken.
Mooie velgen liggen erop je Polo!!, welke zijn dat..?
Welke polo?Mooie velgen liggen erop je Polo!!, welke zijn dat..?
Ja heb ik!Heb jij Apple CarPlay ..?
Nee, en gebruik hem wel veel eigenlijk. mijne heeft soms dat die niet uit gaat als ik de auto uit zet. maar dan laat ik hem lekker gaan, gaat vanzelf uit als die zin heeft of als de accu leeg is hahaZo af en toe heb ik een storing brom geluid, navigatie display gaat uit en herstart weer! Zit een originele Apple kabel aan! Heb jij dat ook ..?
Met een schroefset nog niet denk ik...wel op pro kitjes e.d. De groep die zijn Polo aanpast is niet zo groot. Blijft vaak bij een setje velgen (niet al te groot), aanpassing verlichting , heel misschien een chippie.Zullen op dit moment toch wel meer verlaagde Polo`s rond rijden????
Ja heb daar ook zitten kijken weinig nieuws tot nu toe.Met een schroefset nog niet denk ik...wel op pro kitjes e.d. De groep die zijn Polo aanpast is niet zo groot. Blijft vaak bij een setje velgen (niet al te groot), aanpassing verlichting , heel misschien een chippie.
Zelfs op het Polo Uk forum kom ik weinig aangepaste Polo's tegen.
Wil de mijne zsm verlagen maar moet wel iemand met verstand doen
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.