ik heb hem op een eibach sportline setje, en dat rijd prima. uiteraard wat stugger en rekening houden dat je niet meer met 70 over een drempel kan.Hoe rijd de polo met alleen verlaginsveren? Moet je niet ook de schokbrekers vervangen of kunnen die 3,5 centimeter goed aan?
op de foto mijn 17 inch winter velgen.
ik vind de rotors toch wat oudbolig ogen onder een nieuwe AWIk had de Rotor velgen nog niet gezien onder een Polo AW maar vind ze niet misstaan.
Zaten wij inderdaad ook al aan te denken. Bijvoorbeeld een striping zoals bij de Polo Beats. Enigste wat me nog tegenhoud is wellicht het kleurverschil als je het er later weer afhaalt.Mooi of lelijk laat ik even int midden. Ik zou wel die kleur vd velgen ergens op de auto terug laten komen in bv een striping ofzo.
Denk dat je je daar met moderne (VAG) autolak geen zorgen om hoeft te makenZaten wij inderdaad ook al aan te denken. Bijvoorbeeld een striping zoals bij de Polo Beats. Enigste wat me nog tegenhoud is wellicht het kleurverschil als je het er later weer afhaalt.
Zaten wij inderdaad ook al aan te denken. Bijvoorbeeld een striping zoals bij de Polo Beats. Enigste wat me nog tegenhoud is wellicht het kleurverschil als je het er later weer afhaalt.
ieder z'n eigen smaak, ik vind die 17 inch velgen voor de GTI ook spuuglelijk jaSnap dat je het mooi vindt; ik vind het echt spuuglelijk Lijkt me ook typisch zoiets dat je of te gek mooi vindt of extreem lelijk
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.