Nou wat toevallig zeg?!? @TCL ?!?Wil de mijne zsm verlagen maar moet wel iemand met verstand doen
Volkswagen
Polo AW
1.0 TSI
Nou wat toevallig zeg?!? @TCL ?!?Wil de mijne zsm verlagen maar moet wel iemand met verstand doen
Poh. Ja dat is wel lang zeg.... hmm..Die heeft pas over twee maanden tijd
Ja man ik wil nu het mooi weer word lager kan ik er nog ff van genietenPoh. Ja dat is wel lang zeg.... hmm..
heb ik ook gehad hij gaat binnenkort naar vw dealer gaan ze radio vervangenZo af en toe heb ik een storing brom geluid, navigatie display gaat uit en herstart weer! Zit een originele Apple kabel aan! Heb jij dat ook ..?
heb ik ook gehad hij gaat binnenkort naar vw dealer gaan ze radio vervangen
Weet jij of ze kunnen uitlezen dat ik af en toe een storing heb..?heb ik ook gehad hij gaat binnenkort naar vw dealer gaan ze radio vervangen
Poh. Ja dat is wel lang zeg.... hmm..
Vakantie man daar heb je niks aan kom je alleen maar tot rust hahahasommige mensen hebben ook vakantie en 2 maanden? 1.5 maand
Vind deze wel dik hoor. op air en een set BBS velgen.
ik maak sowieso altijd foto van storing want hoor vaak nee kan het niet uitlezenWeet jij of ze kunnen uitlezen dat ik af en toe een storing heb..?
Das een goede tip! Vaak vergeet je het en dan is het lastig te omschrijven wat er gaande is.ik maak sowieso altijd foto van storing want hoor vaak nee kan het niet uitlezen
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.