Onder welk type Ibiza? Het laatste model?alles is pas te maken, ik heb 9J onder mijn Seat ibiza cupra
Onder welk type Ibiza? Het laatste model?alles is pas te maken, ik heb 9J onder mijn Seat ibiza cupra
nee 2001 model! de 6k2 Cupra, met klein turbo, intercooler, uitlaat, remmerij beurtje er overheen...Onder welk type Ibiza? Het laatste model?
Ja vreemde maat hahaha8.25 X 19 ET 45 gevonden. Zou volgens de leverancier moeten passen onder de GTI. En nee, 8.25 is geen fout
Hahaha... gefeliciteerd. Ik ga de mijne ook dit weekend bestellen.Morgen velgen bestellen ben er klaar mee en ja worden 19 inch
Pfff mooi zeg..Schmidt Gambit in der Dimension 8,5×19, ET15-47.
Ben benieuwd hahahaHahaha... gefeliciteerd. Ik ga de mijne ook dit weekend bestellen.
Bestelling is geplaatst. Zal z'n 7-9 dagen duren. Op tijd voor VolkStyle Base 2019Ben benieuwd hahaha
Ok als alles mee zit dan zitten ze er Zaterdag onder bij mijBestelling is geplaatst. Zal z'n 7-9 dagen duren. Op tijd voor VolkStyle Base 2019
Ja echt he hahahahaNetjes hoor. En ja die moet echt omlaag - hahaha
Welke maat velg en bandenmaat heb je genomen? 8x19 ET?? 215-35-19?
Ja 8.0-19-Et 43 215-35-19Welke maat velg en bandenmaat heb je genomen? 8x19 ET?? 215-35-19?
Ik heb Een Polo GTI 2019. Deze heeft actieve schokdempers! Ik heb hem laten verlagen met Eibach veren 2.5 cm voor en 3cm achter. Het gevolg is wanneer je op het scherm op normaal of sportief zet geeft het niet of nauwelijks effect meer !!! Met het rijden moet je erg opletten met drempels of kuilen het voelt alsof je op het eindpunt zit van de vering het geeft een harde bonk!!! Optisch is het mooi maar het comfort is weg! Ik vraag mij af of het überhaupt wel mag een verlaging set op actieve schokbrekers...?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.