Ik heb eerst verlaagd en daarna spacers gedaan, kan je precies zien hoeveel je kan hebben. Dacht eerst 20 mm nodig te hebben, maar werdt dus 18 mm, die 20mm hadden me wielkasten een nieuw model gegeven
Ik heb de GTI en contact gehad met Aal, ik heb het ook op die manier gedaan dus hij heeft de juiste spacers straks met de verlagingIk heb eerst verlaagd en daarna spacers gedaan, kan je precies zien hoeveel je kan hebben. Dacht eerst 20 mm nodig te hebben, maar werdt dus 18 mm, die 20mm hadden me wielkasten een nieuw model gegeven
Als die straks verlaagd is dan staat die er helemaal top bijIk heb indd gewoon afgekeken bij JM89. Spacers voor 10mm en achter 13mm en dat is PRECIES goed! Niet nadenken gewoon doen.
Juist, bouwen dat hok!
Jm 89 even een vraag jouw polo gti heeft natuurlijk een instelbaar onderstel die heb ik natuurlijk nietik heb zelf de Eibach sportline, die gaat een paar mm lager dan de Eibach Pro kit
onderstel staat op sport en dan de sportline, ik rij al jaren verlaagd dus ben het gewend. en ik vind het zelf niet te stug maar dat kan ik voor jou niet beoordelenJm 89 even een vraag jouw polo gti heeft natuurlijk een instelbaar onderstel die heb ik natuurlijk niet
Maar heb je nog wel een beetje goed comfort met de eibach sportsline
Of is het heel stug kwa rijden
voor het oog te hoog heeft geen meetlint nodig!OK heb bij mij auto even gemeten afstand tussen band en schermrand voorzijde ongeveer 7cm achterzijde 8cm staat dus voor het oog wel een beetje hpog
Ben benieuwd hoe het rijdt. Heb mijn vorige drie auto's (Skoda's) ook laten verlagen, niet zozeer om de looks maar ivm de veel betere wegligging. Daarover heb ik met de Polo GTI echter geen klagen, dus heb ik nu ook geen verlagingsbehoefte. Maar wel benieuwd naar je ervaring met de driveability. Ik vind het onderstel in Sport net te hard (tenzij op een superglad wegdek) en in Comfort precies goed.
Nee, is ook niet de bedoelingDan zal ik zeker niet gaan verlagen!
Dat lijkt me meer een kwestie van smaak en persoonlijke behoefte dan van feitelijkheden. Wat het weggedrag betreft vind ik de GTI eigenlijk boven verwachting. Ik kan er, zelfs op Cross Climates +, prima de bocht mee door en ook best hard, zonder een krimp. Ga je regelmatig het circuit op, dan is het uiteraard wat anders.Verlagen staat mooier en weg gedrag is veel beter
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.