Zijn er al Foto's van dikke verlaagde Polo's AW?

Ik heb eerst verlaagd en daarna spacers gedaan, kan je precies zien hoeveel je kan hebben. Dacht eerst 20 mm nodig te hebben, maar werdt dus 18 mm, die 20mm hadden me wielkasten een nieuw model gegeven :eek:
Ik heb de GTI en contact gehad met Aal, ik heb het ook op die manier gedaan dus hij heeft de juiste spacers straks met de verlaging
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Carlito en Pigeon
ik heb zelf de Eibach sportline, die gaat een paar mm lager dan de Eibach Pro kit
Jm 89 even een vraag jouw polo gti heeft natuurlijk een instelbaar onderstel die heb ik natuurlijk niet
Maar heb je nog wel een beetje goed comfort met de eibach sportsline
Of is het heel stug kwa rijden
 
Volkswagen  Polo aw  1.0tsi 
Jm 89 even een vraag jouw polo gti heeft natuurlijk een instelbaar onderstel die heb ik natuurlijk niet
Maar heb je nog wel een beetje goed comfort met de eibach sportsline
Of is het heel stug kwa rijden
onderstel staat op sport en dan de sportline, ik rij al jaren verlaagd dus ben het gewend. en ik vind het zelf niet te stug maar dat kan ik voor jou niet beoordelen
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Rosinfield
OK heb bij mij auto even gemeten afstand tussen band en schermrand voorzijde ongeveer 7cm achterzijde 8cm staat dus voor het oog wel een beetje hpog
 
Volkswagen  Polo aw  1.0tsi 
Ben benieuwd hoe het rijdt. Heb mijn vorige drie auto's (Skoda's) ook laten verlagen, niet zozeer om de looks maar ivm de veel betere wegligging. Daarover heb ik met de Polo GTI echter geen klagen, dus heb ik nu ook geen verlagingsbehoefte. Maar wel benieuwd naar je ervaring met de driveability. Ik vind het onderstel in Sport net te hard (tenzij op een superglad wegdek) en in Comfort precies goed.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Ben benieuwd hoe het rijdt. Heb mijn vorige drie auto's (Skoda's) ook laten verlagen, niet zozeer om de looks maar ivm de veel betere wegligging. Daarover heb ik met de Polo GTI echter geen klagen, dus heb ik nu ook geen verlagingsbehoefte. Maar wel benieuwd naar je ervaring met de driveability. Ik vind het onderstel in Sport net te hard (tenzij op een superglad wegdek) en in Comfort precies goed.

Dan zal ik zeker niet gaan verlagen!
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
Verlagen staat mooier en weg gedrag is veel beter
Dat lijkt me meer een kwestie van smaak en persoonlijke behoefte dan van feitelijkheden. Wat het weggedrag betreft vind ik de GTI eigenlijk boven verwachting. Ik kan er, zelfs op Cross Climates +, prima de bocht mee door en ook best hard, zonder een krimp. Ga je regelmatig het circuit op, dan is het uiteraard wat anders.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Ongetwijfeld; hangt er dus van af waarvoor je de auto gebruikt (autosport, circuit). Ik heb ook nergens die verbetering tegengesproken. Voor dagelijks gebruik is dat stock onderstel prima vind ik. Zeker vergeleken bij die Skoda's die ik wel verlaagd heb. Maar daarvan (Eibach setje) ondervond ik wel degelijk ook een nadeel. Af en toe een harde klap bij een bepaald soort hobbel. Maar goed, dat vond ik acceptabel, gezien de enorm verbeterde wegligging.

Het is niet als persoonlijke aanval bedoeld he ;)
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!