Is het nu de prokit geworden die je eronder heb laten zettenNou daar is ie dan. Verlaagd en spacers.
Volkswagen
Polo aw
1.0tsi
Is het nu de prokit geworden die je eronder heb laten zettenNou daar is ie dan. Verlaagd en spacers.
naar mijn weten wel ja en niet de sportlineIs het nu de prokit geworden die je eronder heb laten zetten
Is het nu de prokit geworden die je eronder heb laten zetten
[/QUOTE
Het is indd de prokit geworden.
Is deze ook verlaagd met een prokit
Klappen bij (te) hard optrekken en daarbij horend grip verlies is normaal. Is niks aan te doen, vind het wel geinig af en toe. Alleen irritant wanneer je onbedoeld te veel gas geeft.Mijn auto is met een prokit set van eibach verlaagt. Wat mij opvalt is dat de voorkant wel erg snel klapt wanneer ik over een hobbel, tramrails of iets dergelijks rij. Maar waar ik echt de pest in heb is dat wanneer ik iets te hard optrek en de wielen beginnen te spinnen ik keiharde klappen hoor en voel!!!
Komt dit bij iemand bekend voor? En wat zou de oplossing moeten zijn???
minder gas geven is de oplossing, dit doet hij zonder velagingsveren ook hoor. begint die te stuiteren.Mijn auto is met een prokit set van eibach verlaagt. Wat mij opvalt is dat de voorkant wel erg snel klapt wanneer ik over een hobbel, tramrails of iets dergelijks rij. Maar waar ik echt de pest in heb is dat wanneer ik iets te hard optrek en de wielen beginnen te spinnen ik keiharde klappen hoor en voel!!!
Komt dit bij iemand bekend voor? En wat zou de oplossing moeten zijn???
Achterkant vind ik erg gaaf gedaan! Werkt goed met het zwart/wit contrast wat verder bij de auto voorkomt.
Als je er voor kiest om er zo bij te rijden. Dan is het nog mooier met een gecleande bumper.
Prachtige velgen heb je er onder.
Achterkant vind ik erg gaaf gedaan! Werkt goed met het zwart/wit contrast wat verder bij de auto voorkomt.
Aanpassingen aan de voorkant kan bij niet bekoren.
vraag me af hoe goed het werkt op andere kleuren, of dat dit vooral goed smoelt op witte auto’s
Alleen als je dan al een gedeelte hoogglans zwart maakt, doe het dan goed en laat de kunststof delen in hoogglans zwart spuiten.
Ik wilde dit eerst ook laten doen, want vond het hoogglans zwarte op een Golf R-line ook mooi. Maar kreeg een prijs opgaaf van 1100 terug en dat vond ik niet de moeite waard om alle kunststof delen hoogglans zwart te laten spuiten
Nop ik heb cobra suspensionIs deze ook verlaagd met een prokit
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.