Nice!! mooie velgen, is de auto ook verlaagd?
Nog geen tijd gehad om te cleanenAls je er voor kiest om er zo bij te rijden. Dan is het nog mooier met een gecleande bumper.
Nog geen bekeuringen gehad voor het kenteken achter het raam?
Rij je altijd met het kenteken achter de voorruit vindt het wel leuk staan persoonlijkNog geen tijd gehad om te cleanen
Nee hoorniks nada
Ja rij standaard zo hahaRij je altijd met het kenteken achter de voorruit vindt het wel leuk staan persoonlijk
Ik vind het wel mooi staan juistJa rij standaard zo haha
Vind het echt een dikke Polo maar een voorbumper met kenteken-uitsparing, en dan de plaat achter het voorruit gaat me te ver. Bumper cleanen en dan de kentekenplaat op zuignappen / magneten geen optie?Ja rij standaard zo haha
Ah ok.Nog geen tijd gehad om te cleanen
Nee hoorniks nada
staat je auto nu weer iets hoger ? voor me gevoel was de laatste x dat ik je zag nog lager
minder gas geven is de oplossing, dit doet hij zonder velagingsveren ook hoor. begint die te stuiteren.
Of je stapt over op QuattroScheelt een hoop wanneer je niet vanuit stilstand meteen vol gas geeft, maar heel even wacht tot de boel aangrijpt, hij begint met rollen. Veel vermogen en voorwielaandrijving is een slechte combinatie wanneer je direct voluit wil vanuit stilstand
ja, zou ik zeker doen, wanneer de pecunia toereikend warenOf je stapt over op Quattro
Staat op zelfde hoogte niks veranderdstaat je auto nu weer iets hoger ? voor me gevoel was de laatste x dat ik je zag nog lager
Rij ook zo ook in DuitslandAh ok.
Soepele dienders daar dan Scheelt dan weer
Zoals eerder gezegd geen tijd voor gehad maar komt goedVind het echt een dikke Polo maar een voorbumper met kenteken-uitsparing, en dan de plaat achter het voorruit gaat me te ver. Bumper cleanen en dan de kentekenplaat op zuignappen / magneten geen optie?
Je kan niet altijd 6 gooien heIk vind het wel mooi staan juist
Maar ze hadden een keer bij mijn broer tegen zijn voorbumper aangereden waardoor hij schade aan de voorbumper had en het kenteken eraf lag
Toen had hij hem voor nood op het dashboard gelegd voor nood werden we aangehouden
kreeg hij een dikke prent voor
Nice!! mooie velgen, is de auto ook verlaagd?
Of je stapt over op Quattro
Dankjewel! Nee helaas nog niet
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.