Heb je een linkje van de spray?
niks is opgelost, ik zet er gewoon wat vaker nieuwe ruitenwissers op. die 20 euro wisser bladen en de ergernis die het je scheelt boeit me nietIs het probleem al grotendeels al op gelost?
Ik heb mijn AW sinds Januarie vanaf de levering al piepende ruitenwissers.
Is het probleem al grotendeels al op gelost?
Ik heb doe Bosch sinds juni en ook nog geen issues passagierszijde is bij mij juist iets korter.Ik heb sinds afgelopen augustus een nieuwe set nieuwe erop maar moet je zeggen dat ik nog geen last heb van piepende of stuitende ruitenwissers.
Wat mij opviel dat de bestuurder ruitenwisser opeens een stuk langer is dan wat ervoor op zat. Dus misschien is dat eens aan te raden. Wat voor model erop zit weet ik niet het is een leasebak dus als ik klaag zitten er zo weer nieuwe op
Ik heb een andere voorruit, ze zwabberen niet. Alleen de wissers zijn alsnog wel snel aan vervanging toe vind ik.Is het probleem al grotendeels al op gelost?
ik heb al 3 andere ramen gehad haha, uiteindelijk beginnen ze weerIk heb een andere voorruit, ze zwabberen niet. Alleen de wissers zijn alsnog wel snel aan vervanging toe vind ik.
ik ook vanaf november maar beginnen alweer.... nou rij ik ook wel erg veel dus gebruik ze ook veel (60k kilometers per jaar) vaak 220+- per dagHier ook erg goede ervaring met de wissers van Bosch. (sinds november)
sinds ik wissers van Continental heb, heb ik geen gezwabber meer..Ik heb 2 rechtse wissers erop. (45cm)
Sindsdien ook geen last meer van.
(Stuurkant is standaard 65cm, maar die 10cm boven en onder mis je niet)
Idee achter de kortere wisser is meer druk per cm2 door de veer die de wisser op je raam drukt.
Aan de onderkant is motorkap te zien.sinds ik wissers van Continental heb, heb ik geen gezwabber meer..
een gezichtsveld vermindering van 20cm minder vind ik wel persoonlijk wel een ferm stuk minder, denk in heel slechte weersomstandigheden zelfs gevaarlijk, reden van een groter wisser bij bestuurderskant en kleiner aan andere kant is om een zo groot mogelijk gezichtsveld voor de bestuurder te maken.
ik kan je redenering ergens wel volgen, maar volgens mij kan je nooit genoeg te veel gezichtsveld hebben.Aan de onderkant is motorkap te zien.
Aan de bovenkant zit een zonneband. En een achteruit kijk spiegel.
Je mist van de buitenwereld niks dus.
En wat ie niet wist is 20cm breed.
gaat niet de oplossing zijn, komt weer terug iedere keer weer. en ik ga niet iedere keer mn ruit staan poetsen gooi er voor 25 euro wel weer nieuwe wissertjes op dat is het geld nietIk had ook het probleem me de ruitenwissers ,het raam goed schoongemaakt met een oplossing van water en ammonia, daarna geen gepiep en geklapper meer gehad.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.