Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Ja weet je wat het is.. voor hetzelfde geld heb ik een Polo GTI uit 2010/11 met redelijk wat opties en een lage KM stand (53.000). Maar ik weet echt niet of het verstandig is om te doen... Ik weet gewoon niet wat ik qua verbruik mag verwachten en/of eventuele reparatieskosten. Die 1.0 is een nieuwe die nog niet op Kenteken staat en 2 jaar garantie. maar wel heel veul minder rijplezier.

Wat denken de Mypolo leden? De nieuwe 1.0 3pitter TSI of de jong gebruikte 1.4 GTI DSG?
 
Volkswagen  Polo 6C 
Je leeft maar een keer, en een smile van oor tot oor na elk ritje is ook wel wat waard ... Ik wist het wel.
Ach en reparaties ben je na een half jaar ook weer vergeten :)
 
Ik zou denken dat het niet perse een GTI hoeft te zijn maar om dan gelijk naar een 3 cyl. te gaan...
Is wel van het ene uiterste naar het andere.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N 
Je kan inderdaad ook voor een BlueGT kijken, met chip net een GTI maar dan met de eco mogelijkheden van ACT.
 
Volkswagen  Golf 7 R 
Het is eigenlijk meer dat het GTI blok nogal last heeft van extreem olieverbruik. Niet voor niets dat in de 6c niet meer dit blok gebruikt word bij de GTI.
 
VW Polo  BlueGT 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!